در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال؛

عبور از ایمان سبز شیراز؛ شانس طلایی پاس برای بازگشت به جمع مدعیان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas1400.jpgهفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی امروز /دوشنبه/ پس از افطار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که تیم پاس همدان از این شانس برخوردار است تا با عبور از ایمان سبز شیراز به جمع مدعیان نیمه نخست جدول اضافه شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، هم اکنون به جز شاهین بندرعامری بوشهر که با ۳۷ امتیاز با آسودگی در صدر جدول گروه ب قرار گرفته، تیم‌های دوم تا هفتم جدول به فاصله سه امتیاز از یکدیگر به دنبال رسیدن به صعود مستقیم و یا پلی آف هستند.
پاس همدان نیز در شرایطی با ۱۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد که هنوز سه امتیاز بازی نیمه تمام مقابل نود ارومیه برای این تیم محاسبه نشده است.
شاگردان سیامک فراهانی با این سه امتیاز ۲۱ امتیازی می‌شوند و اگر بتوانند امشب مقابل ایمان سبز شیراز به برتری دست یابند، سه امتیاز مهم دیگر را کسب خواهند کرد و با ۲۴ امتیاز به میانه جدول خواهند رسید.
پاس هفته آینده نیز میزبان گل ریحان البرز است که در نیم فصل اول از مسابقات لیگ ۲ کناره گیری کرد و سه امتیاز نیز از این دیدار نصیب پاس خواهد شد.
نماینده همدان در صورت برد مقابل ایمان سبز شیراز در واقع ۹ امتیاز مهم را تصاحب می‌کند و می‌تواند به جمع مدعیان صعود اضافه شود.
شانس پلی آف برای پاسی ها
تیم پاس هشت بازی تا پایان مسابقات فصل جاری لیگ ۲ در پیش دارد که در مجموع ۲۴ امتیاز خواهد بود و تیمی که بتواند به این امتیازها برسد، رسیدن به پلی آف قطعی است.
لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول به صورت مستقیم راهی لیگ دسته یک کشور می‌شوند و تیم‌های دوم باید به مصاف یکدیگر بروند تا سومین سهمیه صعود مشخص شود.
پاس برای رسیدن به این مرحله محکوم به پیروزی در دیدارهای باقی مانده است و به طور قطع این مهم می‌تواند اوج درخشش شاگردان سیامک فراهانی در لیگ ۲ باشد.
تیم پاس در نیم فصل اول به دلیل مشکلات عدیده و نبود بازیکن کافی، امتیازهای فراوانی را از دست داد و حالا برای صعود کار سختی در پیش دارد.
نماینده همدان نیم فصل دوم را بسیار خوب شروع کرده و از پنج بازی صاحب ۲ برد و سه تساوی شده است.
آن‌ها این شانس را دارند که با پیروزی مقابل حریفان خود در دیدارهای باقی مانده به پلی آف لیگ ۲ برسند.
ایمان سبز تیم ناکام نیم فصل دوم
تیم ایمان سبز شیراز در نیم فصل دوم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در پنج بازی شروع نیم فصل دوم صاحب یک برد، یک تساوی و سه شکست شده است.
تنها برد ثبت شده نماینده شیراز نیز مقابل گل ریحان البرز است که نیم فصل اول از لیگ ۲ کناره گیری کرد و پنج گل خورده و بدون گل زده را در چهار بازی اخیر خود داشته است.
این تیم به لطف امتیازهای کسب کرده در نیم فصل اول با ۲۲ امتیاز رده هشتم جدول را در اختیار دارد اما شرایط به گونه‌ای است که در صورت از دست دادن امتیاز چه بسا در خطر سقوط قرار بگیرد.
نماینده شیراز در نیم فصل چندین بازیکن اصلی خود را از دست داد و ترکیب این تیم نسبت به نیم فصل اول با افت کیفی مواجه شده است.
آن‌ها در صورت برتری مقابل پاس می‌توانند حاشیه امنیت خود را در میانه‌های جدول گروه ب داشته باشند اما شکست یا تساوی مقابل پاس نتیجه نامطلوب برای این تیم به شمار می‌رود.
تساوی‌های کشنده بلای جان پاس
تیم پاس در پنج بازی اخیر خود صاحب سه تساوی شده که در هر سه تساوی نیز دقایق پایانی برتری را از دست داده است.
پاس در بازی نخست نیم فصل دوم لیگ ۲ در شرایطی میزبان ون پارس اصفهان بود که پیروزی در این دیدار را در دقیقه چهار وقت اضافه نیمه دوم از دست داد.
پاسی‌ها در مقابل خلیج فارس ماهشهر نیز در دقیقه ۷۹ برد را با تساوی تغییر داد و هفته قبل هم پیروزی ۲ بر صفر مقابل شاهین صدرنشین را در نیمه دوم با ۲ گل به تساوی کشاند تا در مجموع ۹ امتیاز مهم را در این سه بازی از دست بدهد.
در واقع این تیم در دقایق پایانی پراشتباه ظاهر می‌شود و همین مساله با انتقادهایی نیز روبه رو است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن