ماموریت دشوار تیم فوتبال شهرداری همدان برای شکار شاهین

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgهفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی از امروز(جمعه) در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که شهرداری همدان باید ماموریت سختی را در بوشهر برای شکار شاهین دنبال کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، شاگردان رضا طلایی منش روزهای پرانتقادی را سپری می‌کنند و مدیران این تیم از نتایج به دست آمده نیز رضایت چندانی ندارند.
شهرداری همدان از ابتدای امسال تاکنون در ۲۰ بازی حضور یافته که سهم آن‌ها چهار برد، ۱۱ تساوی و پنج شکست بوده که با ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.
این تیم نیم فصل دوم لیگ یک را هم خوب شروع نکرد و در ۲ بازی اخیر با قبول شکست مقابل ملوان انزلی و آرمان گهرسیرجان، فاصله امتیازی خود را با تیم‌های پایین جدول بسیار کم کرده است.
هر چند هدف مدیران شهرداری بقای این تیم در لیگ دسته اول است اما با وضعیت پیش آمده، خطر سقوط در کمین آن‌ها بوده و سایر تیم‌ها نیز درصدد فرار از قعرجدول هستند.
طلایی منش با از دست دادن هر امتیازی، زمین و زمان را در ناکامی تیمش دخیل می‌داند و هرگز نپذیرفته که به لحاظ تاکتیکی و فنی، تیم او با ضعف مواجه است.
علیرضا شریفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در واکنش به این وضعیت، از تشکیل کمیته فنی و انضباطی برای تیم خبر داد که تاکنون این مهم محقق نشده است.
شریفی قصد دارد مسایل فنی تیم شهرداری با تشکیل کمیته فنی بررسی و در صورت لازم اقدام برای اصلاح آن انجام شود که گویا این تصمیم به بعد از بازی روز جمعه موکول شده است.
یک قدم با قعرنشینی
شاگردان طلایی منش هرگز در حاشیه امنیت قرار ندارند و چه بسا در صورت شکست مقابل شاهین شهرداری بوشهر به جمع تیم‌های منطقه سقوط اضافه شوند.
این تیم با ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته که شمس آذر قزوین تیم رده شانزدهمی جدول تنها چهار امتیاز با نماینده همدان فاصله دارد.
در واقع شکست شهرداری می‌تواند دردسر بزرگ را برای آن‌ها ایجاد کرده و تیم را کاندیدای سقوط کند.
شکست شهرداری می‌تواند دردسر بزرگ را برای آن‌ها ایجاد نماید و این تیم را کاندیدای سقوط کند.
تیم شهرداری در صورت عبور از شاهین شهرداری بوشهر شاید بتواند یکی دو پله در جدول لیگ یک صعود کند و تساوی در این مسابقه هم شاید آن‌ها را در همان رتبه دوازدهم جدول نگه دارد.
با این حال شهرداری همدان بازی بسیار دشواری مقابل شاهین بوشهر دارد و کسب امتیاز برابر این تیم قعرنشین جنوبی حایز اهمیت خواهد بود.
شاهین بوشهر محکوم به برد
شاهین شهرداری بوشهر امسال فصل ناموفقی را در لیگ دسته یک فوتبال کشور سپری کرده و مشکلات عدیده مالی گریبانگیر این تیم شده است.
نماینده بوشهر نیز در هفته‌های اخیر با وجود تغییرات گسترده نیم فصل، نتایج مطلوبی کسب نکرده و همچنان با ۱۰ امتیاز در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک است.
شاهینی‌ها در صورت پیروزی مقابل شهرداری همدان هر چند جایگاهشان در جدول تغییری نمی‌کند اما می‌توانند با امیدواری بیشتری لیگ را ادامه بدهند.
شکست یا تساوی شاهین در این بازی نیز یک گام دیگر برای نزدیک شدن به سقوط آن‌ها است بنابراین چاره‌ای جز کسب نتایج مطلوب در دیدارهای باقی مانده ندارند.
تیم بوشهری با هشت گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد ضمن اینکه با ۳۰ گل دریافتی از وضعیت بسیار متزلزل در خط دفاعی برخوردار است.
طلایی منش: هنوز فرصت داریم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با دفاع از تلاش شاگردانش گفت: زمان برای جبران نتیجه وجود دارد و می‌توانیم با ۲ برد به شرایط مناسب در جدول لیگ یک برسیم.
«رضا طلایی منش» افزود: به هر حال فاصله تیمی که سال‌ها در لیگ یک تجربه دارد با تیم شهرداری که امسال نخستین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند، زیاد است و همن امر کار را سخت می‌کند.
به گفته وی، تلاش می‌کنیم در دیدارهای آتی شرایط تیم را در جدول لیگ بهبود ببخشیم و همه اعضای تیم با تمام توان به دنبال حفظ تیم هستند.
طلایی منش خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و این برد برای ما بسیار حایز اهمیت است.
وی اضافه کرد: سه امتیاز این دیدار برای ۲ تیم مهم است و ما می‌خواهیم به هدف خود برای پیروزی برسیم.
دیدار ۲ تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری همدان عصر امروز(بیستم اسفند) در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن