شهرداری همدان- شاهین بوشهر؛ نبرد برای بازگشت به کورس مدعیان

b_150_100_16777215_00_images_z_shahedariii.jpg تیم شهرداری همدان در شرایطی فردا /شنبه/ در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان شاهین بوشهر است که برای بازگشت به کورس مدعیان چاره‌ای جز پیروزی ندارد.
شاگردان طلایی منش اگرچه در سه هفته اخیر همچنان تیم بدون باخت مسابقات لیگ یک بوده‌اند اما سایر تیم‌های مدعی با بردهای بیشتر توانستند در جایگاه جدول رده‌بندی بازی‌ها بالاتر از این تیم قرار بگیرند.
شهرداری هم اکنون با پنج امتیاز رتبه هفتم جدول رده‌بندی مسابقات را به خود اختصاص داده در حالیکه یک پیروزی می‌تواند آن‌ها را به رده‌های بالاتر سوق دهد.
هم اکنون در جدول رده‌بندی مسابقات خیبر خرم آباد با ۹ امتیاز از سه بازی صدرنشین است، ملوان انزلی با هفت امتیاز رده دوم را تصاحب کرده، تیم‌های مس کرمان، قشقایی شیراز، شهرداری آستارا و خوشه طلایی ساوه نیز هرکدام با ۶ امتیاز به ترتیب رده‌های سوم تا ششم را در اختیار دارند و شهرداری همدان با پنج امتیاز هفتم است.
نزدیکی امتیازها در جدول مسابقات باعث شده تا در صورت کسب هر امتیازی، تیم‌ها در جدول مسابقات جابجا شوند و فرصت طلایی برای حضور یافتن در کورس مدعیان است.
نزدیکی امتیازها در جدول مسابقات باعث شده تا در صورت کسب هر امتیازی، تیم‌ها در جدول مسابقات جابجا شوند و فرصت طلایی برای حضور یافتن در کورس مدعیان است.
با گذشت سه هفته از برگزاری مسابقات لیگ یک، شماتیک تیم‌های مدعی صعود و سایر تیم‌ها مشخص می‌شود و شهرداری همدان در تلاش برای بقا در جمع تیم‌های بالانشین جدول است.
هر چند این تیم نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول کشور را تجربه می‌کند اما تاکنون کارنامه خوبی برجای گذاشته و در تلاش است این وضعیت را همچنان پیش ببرد.
اتکا به بازیکنان بومی و نیز نفرات توانمند فصل گذشته شهرداری، ترکیبی منسجم را در این تیم شکل داده و طلایی منش به تداوم حضور موفق تیمش در این مسابقات بسیار امیدوار است.
شهرداری همدان- شاهین بوشهر؛ نبرد برای بازگشت به کورس مدعیان
نبرد برای بازگشت به کورس مدعیان
شهرداری همدان در شرایطی مقابل شاهین بوشهر به میدان می‌رود که برای ماندن در کورس مدعیان محکوم به پیروزی است.
این تیم با ۲ برد و یک تساوی پنج امتیاز کسب کرده و با این حال جایگاه تیم‌ها دوم تا سیزدهم جدول رده‌بندی مسابقات بسیار کم است.
شهرداری در صورت برتری مقابل شاهین بوشهر می‌تواند امیدوار به صعود حتی تا رده دوم جدول باشد اما تساوی و باخت در این دیدار بیشتر به سود سایر حریفان خواهد بود.
شاگردان طلایی منش در صورت تساوی در این بازی چه بسا جایگاه نزولی در جدول مسابقات داشته باشند و باخت نیز به طور قطع آن‌ها را به رده‌های پایین‌تر هدایت می‌کند.
شهرداری در جدول مسابقات همراه با ملوان بندرانزلی ۲ تیمی هستند که تاکنون گلی دریافت نکرده‌اند که نشان می‌دهد از استحکام خط دفاعی خوبی برخوردارند و می‌کوشند این رکورد حفظ شود.
شهرداری در جدول مسابقات همراه با ملوان بندرانزلی ۲ تیمی هستند که تاکنون گلی دریافت نکرده‌اند که نشان می‌دهد از استحکام خط دفاعی خوبی برخوردارند و می‌کوشند این رکورد حفظ شود.
این شرایط نشان می‌دهد که شهرداری به خصوص در دیدارهای خانگی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و شکست آن‌ها بسیار دشوار است.
با این حال طلایی منش سعی دارد تاکتیک پیروزی در دیدارهای خانگی که در هر تیمی مرسوم است را پیاده کند تا امتیازهای شهرداری در میزبانی‌ها به سود این تیم باشد.
او به خوبی می‌داند که برد در برابر شاهین بوشهر شرایط مطلوب را برای تیمش در جدول مسابقات به همراه خواهد داشت و همچنان به عنوان یک شگفتی یاد می‌شود.
شاهین، تیم زخم خورده لیگ
شاهین شهرداری بوشهر تاکنون نتوانسته در لیگ یک عملکرد موفقی به دست بیاورد و همچنان دچار چالش‌های اساسی است.
سهم آن‌ها از سه بازی اخیر ۲ شکست و یک تساوی بوده و همچنان جزو تیم‌های بدون برد مسابقات هستند.
مشکلات مالی و حواشی ایجاد شده برای این تیم منجر به کسب نتایج ضعیف اخیر شده و بهترین عملکرد آن‌ها تساوی هفته قبل برابر تیم رایکا بابل بوده است.
شاهینی‌ها تنها با یک امتیاز تیم پانزدهم جدول هجده تیمی لیگ یک هستند و از دست دادن امتیاز آن‌ها را به قعرنشین مطلق لیگ تبدیل خواهد کرد.
شاهینی‌ها تنها با یک امتیاز تیم پانزدهم جدول هجده تیمی لیگ یک هستند و از دست دادن امتیاز آن‌ها را به قعرنشین مطلق لیگ تبدیل خواهد کرد.
تیم تحت هدایت قنبری سرمربی جوان شاهین تنها در صورت پیروزی مقابل شهرداری می‌توانند تا پایان هفته چهارم به شرایط مطلوب‌تر در جدول مسابقات دست یابند.
پیروزی شاهین در برابر شهرداری همدان می‌تواند آن‌ها را امیدوار به صعود چند پله‌ای کند، تساوی و باخت به هیچ عنوان به سود آن‌ها نیست و چه بسا تا رده هفدهم یا هجدهم نیز سقوط کنند.
این تیم می‌داند که کار سختی مقابل شهرداری در همدان دارد و شاید همان یک امتیاز برای آن‌ها امتیاز مطلوبی محسوب شود.
برنامه هفته چهارم لیگ یک
شنبه پانزدهم آبان ماه ۱۴۰۰
استقلال خوزستان – آرمان گهر سیرجان
ابوالفضل دوستی – آرش امینی – محمد رعنایی – مرتضی عابدی - ناظر: مهرداد ذهبی
مس شهربابک – خیبر خرم آباد
مجتبی شجاعی – رضا حیدری – امین قدیری – سید حسین حسینی - ناظر: مجید روغنی
پارس جنوبی جم بوشهر – خوشه طلایی ساوه
ایمان شاه ولی – جمیل محمد نیا – موسی وصال – محمد علی صلاحی - ناظر: حسین طالقانی
شهرداری آستارا – شمس آذر قزوین
عنایت قوچ کانلو – علی رعیت – منصور خواجه زارع – مجید محمدی - ناظر: فرزاد معبودی
ویستا توربین تهران – سایپا تهران
مهرداد خسروی – میلاد لطفی – امین اسکندری – شهاب محمدی - ناظر: بابک وسیله بر
قشقایی شیراز – استقلال ملاثانی
روح اله شریفی – محمد راهی – حمید نادری – مجتبی افرا - ناظر: محسن قهرمانی
رایکا بابل – ملوان بندرانزلی
حسین زمانی – سعید باهنر – مصطفی بابایی – حامد صادقی جو - ناظر: محمد حسین اسدی
شهرداری همدان - شاهین شهرداری بوشهر
فرزاد منصوری – هیمن نوربخش – ساسان مصری – شاهین یزدانی - ناظر: سخاوت سلیمان نژاد
مس کرمان – ماشین‌سازی تبریز
کیوان علیمحمدی – محمد هاشمی نسب – مرتضی هوشیار – سید ابوالفضل حسینی - ناظر: فرشید افشار

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن