شمارش معکوس آغاز دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛ کارزار سخت شهرداریچی‌های دیار هگمتانه برای تکرار صدرنشینی

b_150_100_16777215_00_images_shahrdari.jpgلیگ دسته دوم فوتبال کشور بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات نیم فصل از هفته آینده آغاز شده که تیم فوتبال شهرداری همدان کار بسیار سخت‌تری برای قهرمانی در پایان فصل خواهد داشت.
قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات نیم فصل از یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ شروع به حرکت خواهد کرد تا یک نیم فصل بسیار داغ و حساس برای مشخص شدن تیم قهرمان و صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال کشور در پیش باشد.
تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل نخست با مربی کاربلد و با دانش خود رضا طلایی منش توانست نتایج دور از انتظاری را کسب کند و از ۱۳ بازی انجام داده در طول نیم فصل نخست ۷ پیروزی، ۵ تساوی و یک شکست کسب کرد تا با ۲۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد و عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کند.
شهرداری چی‌ها در نیم فصل نخست گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار خیره کننده ظاهر شدند و تیم‌های شهرداری بندرعباس، نفت و گاز گچساران، سپیدرود رشت و امید گناوه را در خارج از خانه شکست دادند و در همدان نیز موفق به شکست محتشم تبریز، آوالان کامیاران و علم و ادب تبریز شدند.
۵ تساوی این تیم نیز خارج از خانه برابر ملی حفاری اهواز، ایرانجوان بوشهر و در همدان برابر مس نوین کرمان، اسپاد و ویستاتوربین تهران رقم خورد.
تنها شکست تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در دیدار خارج از خانه برابر فولاد نوین اهواز اتفاق افتاد.
کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز از نقاط حائز اهمیت و قابل توجه تیم فوتبال شهرداری همدان بود که در ۱۳ بازی تنها ۵ گل دریافت کردند.
این تیم امسال با سیاست و حمایت شهردار ورزش دوست همدان، مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر همدان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان توانسته نتایج بسیار خوبی را تا به اینجای کار رقم بزند و خود را در قامت یک مدعی در کشور معرفی کند و چشم فوتبال دوستان همدان به صعود این تیم در پایان فصل باشد.
اما بی شک شرایط در نیم فصل دوم رقابت‌ها به طور کلی با نیم فصل اول متفاوت خواهد بود و تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نخواهند در بازار نقل و انتقالات نیز شرایط برای اکثر تیم‌ها دچار تغییر شده و تیم‌های متمول و قدرتمندی نظیر ویستاتوربین تهران، مس نوین کرمان، امید گناه و علم و ادب تبریز خریدهای بسیار خوبی داشته‌اند.
در پایین جدول شهرداری بندرعباس شلوغ‌ترین تیم در بحث جذب بازیکن بوده و تیم‌ها برابر تفکرات حسن اشجاری که فصل گذشته توانست شهرداری آستارا را دسته اولی کند کار بسیار دشواری خواهند داشت.
همچنین در نیم فصل دوم تیم‌ها فرصتی برای جبران اشتباه نخواهند داشت و تیم‌هایی که برای عدم سقوط می‌جنگند چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و همین کار را برای تیم‌های مدعی سخت خواهد کرد با تمام این شرایط به طور قطع تیم فوتبال شهرداری همدان برای قهرمانی و صعود در نیم دوم کار بسیار سخت‌تری در پیش خواهد داشت و کوچک‌ترین لغزش دست آنها را از صدر جدول کوتاه خواهد کرد.
تنها امتیاز برای تیم فوتبال شهرداری همدان تعداد دیدارهای بیشتر خانگی این تیم خواهد بود و از بازی در شهرهای گرم اهواز، بوشهر، گناوه، گچساران و اختلاف سطح دریا با شهر رشت معاف خواهد بود و باید نهایت استفاده را از میزبانی خود در دیدارهای خانگی ببرد.
تیم فوتبال شهرداری همدان در اولین دیدار در دور برگشت خود باید ۲۲ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج به مصاف شهرداری بندرعباس برود دیدار رفت این تیم در بندرعباس با نتیجه یک بر صفر به سود همدانی‌ها به پایان رسید.
با توجه به شرایط شهرداری بندرعباس در پایان جدول و گزینه سقوط بودن این تیم باید شاهد بازی تدافعی و بسته بندرعباسی‌ها در همدان باشیم که کار را برای شاگردان رضا طلایی‌منش سخت خواهد کرد.
حمایت‌ها از تیم فوتبال شهرداری در نیم فصل دوم ادامه خواهد داشت
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: باتوجه به سیاست مدیریت ارشد شهرداری همدان و اعضای شورای اسلامی شهر در این فصل تمام تلاش خود را انجام دادیم تا شرایط مناسبی برای حضور قدرتمند تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور فراهم کنیم.
روح‌الله وجدی هویدا افزود: خوشبختانه با درایت کادر فنی بومی و با دانش تیم فوتبال شهرداری و غیرت بازیکنان نتایج بسیار خوبی در نیم فصل نخست رقم خورد و توانستیم عنوان صدرنشینی را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه در نیم فصل دوم حمایت‌های لازم از تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه خواهد داشت، گفت: در فوتبال شرایط در تمام لیگ‌های کشور و جهان برای امتیازگیری متفاوت است و باید برای کسب نتایج تلاش‌ها چندین برابر شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج خوبی که شهرداری همدان در نیم فصل اول کسب کرده تیم‌ها با انگیزه بیشتری برابر ما به میدان خواهند رفت که همین موضوع کار را نیز برای نتیجه‌گیری ما سخت خواهد کرد و همین امر می‌طلبد بازیکنان بیشتر بجنگند.
وجدی هویدا با بیان اینکه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم بازیکنان درگیر مشکلات مالی نباشند، بیان کرد: در نیم فصل نخست شهردار ورزش دوست همدان نگاه ویژه‌ای به این تیم داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد در نیم فصل دوم نیز تمام تلاش ما این است بازیکنان درگیر پرداختی و مشکلات مالی نباشند.
وی افزود: باشگاه شهرداری همدان جزو معدود باشگاه‌های کشور بوده که همواره به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان متعهد بوده است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان همدان لایق حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: امیدواریم در پایان فصل بتوانیم با کسب جواز لیگ دسته اول فوتبال کشور مردم همدان را شاد کنیم.
جنگ واقعی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور از نیم فصل دوم آغاز می‌شود
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جنگ واقعی در نیم فصل دوم فوتبال کشور برای صعود آغاز خواهد شد و کسب امتیاز در این شرایط بسیار سخت خواهد بود.
رضا طلایی‌منش افزود: در نیم فصل دوم تیم‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند تیم‌هایی که برای صعود و قهرمانی می‌جنگند و تیم‌هایی که به دنبال بقا هستند به همین علت هیچ دیداری آسان نخواهد بود و هر دیدار یک جنگ تمام عیار است.
وی با بیان اینکه تیم‌های مقابل ما تا دندان مسلح هستند، گفت: تیم‌های متمول و قدرتمندی نظیر مس نوین کرمان، ویستاتوربین تهران، علم و ادب تبریز و امید گناوه در نیم فصل با مبالغ بسیار سنگین تعداد زیادی بازیکن جذب کرده‌اند به همین دلیل کار برای ما بسیار سخت‌تر خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: ما بازیکنان جوان و با انگیزه بسیار خوبی داریم که توان مقابله با هر تیمی را دارند که باعث امیدواری و دلگرمی ما شده خوشبختانه کیفیت بازیکنان ما هر بازی که جلو رفتیم بهتر شده است.
طلایی‌منش با اشاره به دیدار هفته نخست دور برگشت بیان کرد: از هفته ابتدایی نیم فصل دوم مسابقات و دیدار برابر شهرداری بندرعباس با تمام توان و قدرت در هر دیدار برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.
وی عنوان کرد: هر بازی برای ما حکم فینال و جنگ را دارد و تا پای جان برای کسب هر ۳ امتیاز خواهیم جنگید.
فوتبال همدان لایق حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری، امید را در دل فوتبال دوستان همدانی زنده کرد، اظهار داشت: نتایج درخشان تیم فوتبال شهرداری همدان و کسب صدرنشینی در نیم فصل باعث شد تا امید در دل فوتبال دوستان همدانی برای لیگ یکی شدن فوتبال استان زنده شود.
حمید بادامی نجات افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با کادر فنی و اجرایی صد در صد بومی و بیش از ۸۰ درصد بازیکنان بومی نشان داد که فوتبال همدان ظرفیت بسیار بالایی دارد و به نوعی این تیم برای فوتبال استان در کشور اعتبار خرید و با نتایج خود پرچمدار فوتبال استان شد.
وی با اشاره به توجه ویژه شورای شهر به نشاط و شادابی شهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر همدان توجه ویژه در توسعه ورزش در سطح شهر دارند و در این دوره توسعه ورزش شهروندی و توجه ویژه به تیم فوتبال شهرداری در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر همدان قرار گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: به طور قطع در کنار توسعه ورزش شهروندی رشته جذاب و پرمخاطب فوتبال می‌تواند شور و نشاط بسیاری در شهر ایجاد کند و جوانان و نوجوانان زیادی را جذب کند.
بادامی نجات با بیان اینکه امیدواریم در پایان فصل بتوانیم جشن قهرمانی و صعود تیم فوتبال شهرداری همدان را بگیریم، گفت: همدان لیاقت داشتن یک تیم دسته اولی را دارد، تیم‌های فوتبال پاس و شهرداری همدان باید در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور داشته باشند.
وی افزود: فوتبال همدان از نظر دانش فنی مربیان و بهره بردن از بازیکنان با کیفیت به راحتی می‌تواند در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشد و امیدواریم به زودی این امر محقق شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن