آتش زدن نفت و گاز گچساران ماموریت بعدی پاس برای رسیدن به صعود

b_150_100_16777215_00_images_01081583.jpgتیم دسته دومی پاس که این روزها با نظم بهتری تمرینات خود را پیگیری می‌کند با استفاده از شرایط میزبانی به دنبال کسب نتیجه مطلوب از حریف جنوبی خود نفت و گاز گچساران است.
هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران روز یکشنبه با انجام چند بازی در گروه "ب" پیگیری خواهد شد که در یکی از مسابقات حساس تیم رده دومی پاس همدان از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی خواهد کرد.
تیم پاس که هفته گذشته به دلیل عدم حضور تیم ملی حفاری اهواز در میدان صاحب سه امتیاز ارزشمند شد امروز برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول در اندیشه کسب حداکثر امتیازات است.
حضور چند روزه احمد جمشیدیان در همدان و تمرینات پاس انگیزه مضاعفی به بازیکنان سبزپوشان داده و با نشاط بیشتری برای کسب پیروزی در این بازی همراه شده است.
از طرف دیگر نفت و گاز که هفته گذشته برابر هم استانی خود نفت امیدیه با یک گل مغلوب شده قطعاً با انگیزه بالایی برابر پاس ظاهر خواهد شد تا بتواند جبران مافات کند و وضعیت خود را در رده هفتم جدول بهبود ببخشد.
*برای شکست نفت برنامه داریم
سرمربی تیم پاس همدان در گفت‌وگویی در مورد بازی امروز تیمش برابر حریف گفت: این هفته باید به مصاف تیم قدرتمند نفت و گاز گچساران برویم، اگرچه نفت و گاز و سایر تیم‌های نفتی دچار حواشی شدند اما این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است و می‌تواند ما را اذیت کند با تمام مشکلات موجود به دنبال برتری برابر این تیم هستیم.
علی قربانی درخصوص شرایط پاس خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشکلات، تمرینات خوبی را سپری کردیم و با قدرت به دنبال صعود به عنوان تیم‌ نخست هستیم، قطعا به حواشی کاری نداریم، برخی از افراد به‌دنبال صحبت علیه تیم ما هستند تا تمرکز ما را از بین ببرند که قطعا چنین اتفاقی رقم نمی‌خورد، پاس با قدرت به دنبال صعود است.
این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص صحبت‌های مدیرعامل چوکای تالش دارید، بیان‌کرد: تیم ملی حفاری برابر ما بازی نکرد که کاملا به ضرر ما بوده است، از مدیران چوکا انتظار صحبت فوتبالی نداریم، با این حرف‌ها به دنبال به حاشیه بردن پاس هستندکه قطعا چنین اتفاقی رقم نخواهد خورد، هر تیمی به تالش رفته است ضربه خورده، داور بازی ما برابر چوکا به دلیل قضاوت ضعیف 6 جلسه محروم شده است، ما اگر بخواهیم صحبت کنیم حرف‌های زیادی وجود دارد، اما تمرکز خود را بر روی ادامه مسابقات گذاشته‌ایم.
در سایر مسابقات این گروه در هفته بیست و سوم تیم مدعی و صدرنشین چوکا باید از نفت امیدیه میزبانی کند، شهرداری بم به مصاف تیم شهدای زرکان کرج خواهد رفت و شهدای بابلسر رو در روی ایرانجوان بوشهر قرار خواهد گرفت.
شهرداری‌چی‌های بندرعباس و ماهشهر یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته است و می‌تواند جذابیت‌هایی داشته باشد، بعثت کرمانشاه که کاندایدای سقوط است در خانه از سردار پذیرایی می‌کند و ملی حفاری اهواز به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت.
تا پایان هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه "ب" تیم چوکا با 43 امتیاز صدرنشین و پاس همدان با 39 امتیاز جدی‌ترین تعقیب‌کننده آن‌ها محسوب می‌شود و در رده دوم قرار دارد.
به گزارش سپهرغرب، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم روز یکشنبه از ساعت 19:45 در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج دو تیم پاس همدان و نفت و گاز گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن