گل محمدی گزینه اول شهرداری چی ها/ پرداخت 80 درصد قراردادها

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_3.jpgمسوولان تیم شهرداری همدان برای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست بکار شدند.  

به گزارش همدان فوتبال، تیم شهرداری فصل گذشته نخستین حضور خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پس از سال ها تجربه کرد و نتایج درخشانی را نیز به دست آورد اما در نهایت کم تجربگی اعضای این تیم مانع از صعود آنها به لیگ یک شد. 

این تیم فصل قبل با 80 درصد از بازیکنان بومی و کادر بومی صد درصدی توانست به مراتب عملکردی بهتر از تیم پاس را در مرحله مقدماتی رقم بزند اما در مرحله دوم به دلیل از دست دادن چند مهره کلیدی نتوانست به هدف خود که صعود به لیگ یک بود، دست یابد. 

شاگردان گل محمدی با موفقیت در این عرصه از رقابت ها توانستند نگاه سایر تیم های فوتبال کشور را به خود جلب کنند و اکنون از تیم های مختلف پیشنهاد دارند. 

مسوولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان هم اکنون مذاکره خود را با هادی گل محمدی گزینه اول تیم خود برای ادامه همکاری آغاز کرده اند. 

گل محمدی با اینکه قرارداد 2 ساله با تیم فوتبال شهرداری همدان دارد اما سال دوم قرارداد او مشروط بوده و اکنون بر سر توافق مالی و نحوه حضور در رقابت های فصل جدید لیگ 2 در حال مذاکره است. 

این مربی هم اینک چند پیشنهاد از تیم های مختلف از جمله پاس همدان دارد و تاکنون به نتیجه نرسیده است. 

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در این باره گفت: مذاکره با هادی گل محمدی سرمربی فصل قبل را از دیروز آغاز کرده ایم و این مربی گزینه نخست ما است. 

امیرحسین اسکندریان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در صورتی که با گل محمدی به توافق لازم نرسیم، سایر گزینه ها را مدنظر قرار می دهیم و اگر با گزینه های بومی به نتیجه نرسیم، به سراغ مربیان مطرح غیر بومی می رویم. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه شروع فعالیت فوتبال این باشگاه در رده بزرگسالان از هفته آینده خواهد بود، گفت: با انتخاب سرمربی تیم تا هفت روز آینده فعالیت جذب بازیکنان جدید را آغاز می کنیم. 

اسکندریان افزود: اولویت ما حفظ بازیکنان بومی فصل قبل و اضافه شدن چند مهره کلیدی و جدید است. 

وی تصریح کرد: البته برای جذب بازیکنان ، سرمربی تیم اختیار تام دارد و هیچ بازیکنی را تحمیل نمی کنیم و دخالتی در مسایل فنی نخواهیم داشت. 

وی اضافه کرد: با این حال نظارت بر عملکرد تیم نیز همواره در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه هنوز برای سرپرستی تیم تصمیم گیری نشده و هیات مدیره انتخاب خود را پس از مشخص شدن سرمربی انجام می دهد. 

اسکندریان گفت: انتظار ما از سرمربی فصل آتی تیم بستن تیمی قدرتمند با بهترین نفرات است تا بتوانیم حضوری موفق در لیگ 2 داشته باشیم. 

وی با اشاره به پرداخت حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی فصل قبل تیم شهرداری گفت: در مجموع بیش از 80 درصد از قرارداد مالی اعضای تیم را پرداخت کرده ایم. 

شهرداری همدان دومین سال حضور خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری خواهد کرد

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن