بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی پاس/ تست گیری از استعدادها به تعویق افتاد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgباشگاه پاس همدان همچنان در انتخاب سرمربی فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بلاتکلیفی قرار دارد.

به گزارش همدان فوتبال، در حالیکه از هفته ها قبل زمزمه حضور دوباره علی لطیفی سرمربی فصل قبل برای ادامه همکاری با این تیم مطرح بود، گزینه های دیگر روی میز هیات مدیره این باشگاه قرار گرفت.

لطیفی فصل قبل لیگ دسته 2 در چهار بازی پایانی مرحله مقدماتی هدایت تیم پاس را عهده گرفت و در حالیکه این تیم در معرض سقوط قرار داشت، با کسب سه پیروزی و یک تساوی، 10 گل زده و 2 گل خورده توانست سهمیه صعود به مرحله دوم را کسب کند.

نتایج کسب شده باعث شد تا لطیفی نزد هواداران پاس از حمایت و اقبال لازم برخوردار باشد و خواستار تداوم همکاری او با این تیم شوند.

با این حال اصرار مدیرعامل باشگاه پاس بر این است که سایر گزینه های مدنظر نیز فرصت ارایه برنامه و بررسی اهداف آنها برای فصل جاری تیم پاس در لیگ 2 دارند.

** معرفی سرمربی پاس تا پایان هفته

مدیرعامل باشگاه پاس همدان انتخاب سرمربی فصل جدید تیمش را منوط به تصمیم گیری اعضای هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه می داند.

محمدتقی رحیمی افزود: سه گزینه مدنظر هیات مدیره قرار دارد و بررسی های لازم برای انتخاب سرمربی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: قصد ما انتخاب بهترین گزینه است و برهمین اساس 2 مربی بومی را همراه با علی لطیفی سرمربی فصل قبل مدنظر قرار داده ایم.

رحیمی افزود: تا چند روز آینده طبق نظر اعضای کمیته فنی و موافقت هیات مدیره سرمربی تیم پاس را انتخاب می کنیم.

وی یادآور شد: شهریورماه زمان شروع رقابت های لیگ دسته 2 کشور است و فرصت لازم را برای تشکیل تیم و شروع تمرین آماده سازی را داریم.

وی با قدردانی از استاندار همدان، مسئولان اجرایی استان، مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال همدان در حمایت از تیم پاس گفت: وفاق و همدلی عامل اصلی در موفقیت پاس خواهد بود.

تاخیر در انتخاب سرمربی پاس همدان باعث شد تا زمان تست گیری از استعدادهای بومی به تعویق بیفتد و باشگاه پاس اعلام کرد که زمان جدید تست گیری از این تیم تا پایان هفته اعلام می شود.

پاس همدان برای دومین سال متوالی در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن