آماده باش موفق ترین تیم تاریخ فوتبال شهرداری همدان در مرحله نهایی لیگ 2

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_3.jpgبه تیمی که تا به اینجا شایسته‌ترین مجموعه برای تصاحب عنوان "پدیده" لیگ دسته 2 بوده، اگر سودای صعود به لیگ یک در سر دارد، باید بدون تعارف این جمله را گفت که فردا تازه آغاز کار است! شهرداری را می‌گوییم. تیم قابل احترام شهرمان که حالا تمام نگاه فوتبالی‌ها را به خود معطوف کرده است.

به گزارش "همدان فوتبال"، فردا آغاز رقابت تیم‌ها در مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران خواهد بود. مأموریت دشوار و فرسایشی تیم‌ها برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال از فردا کلید می‌خورد تا 12 تیم‌ برتر 36 تیم حاضر در دسته دوم، رویاهای خود را در این سطح از بازی‌ها جست‌وجو کنند.

عبور از عوارضی شهرداری تبریز، نخستین کار بزرگی است که شاگردان هادی گل‌محمدی همین فردا باید دست به آن بزنند. رقیب فردای شهرداری همدان همان تیمی است که در مرحله مقدماتی پایین‌‎تر از این تیم در گروه سوم جا خوش کرد، اما گل‌محمدی و شاگردانش بهتر از همه می‌دانند که اگر فریب جایگاه شهرداری تبریز در دور مقدماتی در قیاس با جایگاه خودشان را بخورند، از همانجایی ضربه می‌خورند که در باورشان هم نخواهد گنجید.

شهرداری تبریز بدون تردید یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال است و همه اهالی فوتبال هم می‌دانند که اگر قرار به شانس صعود باشد، باید به این تیم تبریزی از نوع اعلایش را قائل بود. چون ظرفیت، زیرساخت و امکانات شهرداری تبریز را حداقل هیچ‌کدام از تیم‌های این گروه (گروه اول دور دوم لیگ 2) ندارند.

با تمام این اوصاف در گروهی که شهرداری همدان، شهرداری تبریز، هف سمنان، کارون اروند خرمشهر، شاهین شهرداری بوشهر و نفت‌وگاز گچساران حضور دارند، بازی فردای 2 همنام همدانی و تبریزی یک فینال زودرس در دور دوم خواهد بود. چراکه شهرداری همدان و شهرداری تبریز عناوین اول و دوم جدول دور مقدماتی گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال را مال خود کردند و با تکیه بر همین جایگاهی که در گروه سخت دور مقدماتی کسب شد، روی کاغذ خود را یک سر و گردن بالاتر از مابقی تیم‌ها می‌دانند.

شهرداری همدان در دور نخست مسابقات، با 42 امتیاز قاطعانه بر سکوی نخست گروه سوم ایستاد و تبریزی‌ها نیز پشت سر این تیم و با 36 امتیاز راهی دور بعد شدند. حالا این 2 تیم در دور دوم مسابقات به هم خورده‌اند و شهرداری تبریز برای بار سوم در این فصل به همدان سفر می‌کند.

 مورد جالب قرعه‌کشی دور دوم

4 تیم گروه دوم و سوم مرحله اول لیگ دسته دوم در مرحله دوم با هم هم‌گروه هستند.

تیم‌های شهرداری کاشان، شهرداری ماهشهر، داماش گیلان و شهرداری فومن که به عنوان 4 تیم گروه دوم مرحله اول لیگ دسته 2 به دور دوم صعود کردند در قرعه‌کشی مرحله دوم با قرعه‌ای جالب روبه‌رو هستند.

این 4 تیم در مرحله دوم باز هم در یک گروه قرار گرفتند و فقط 2 تیم برق‌جدید و نفت امیدیه به عنوان تکمیل‌کننده این گروه به این گروه ملحق شدند.

نکته جالب‌تر اینکه، گروه اول مرحله دوم نیز به همین شکل است و فقط تیم‌های نفت‌ و گاز گچساران و اروند کارون خرمشهر که از گروه یک به مرحله دوم صعود کردند، به تیم‌های صعودکننده از گروه سوم (شهرداری همدان، شهرداری تبریز، هف سمنان و شاهین شهرداری بوشهر) اضافه شده‌اند. با این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که در این قرعه‌کشی فقط 4 تیم گروه نخست مرحله اول به 2 گروه دیگر اضافه شده‌اند!

 گروه‌بندی مسابقات در دور دوم به شرح زیر است:

گروه اول: شهرداری همدان، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین شهرداری بوشهر، اروند خرمشهر و نفت‌وگاز گچساران.

گروه دوم: شهرداری کاشان، شهرداری فومن، شهرداری ماهشهر، داماش گیلان، نفت امیدیه و برق جدید فارس.

 برنامه و داوران بازی‌های هفته نخست دور دوم

برنامه بازی‌ها و اسامی داوران هفته نخست دور دوم لیگ دسته 2 مشخص شده است.

اسامی داوران هفته اول مرحله دوم لیگ دسته 2 فوتبال به این شرح است:

جمعه 20 اسفند (گروه دوم)

شهرداری فومن  نفت امیدیه

مهدی اجاقی - حافظ عظیمی - امیر فلاح - سالار نظریان

برق جدید فارس  شهرداری کاشان

علی ابراهیمی - محمدحسین مرادی - رمضان علی پور - علی آقاجری

شهرداری ماهشهر  داماش گیلان

علی صباحی - مهدی معماری- حسین عیسی‌وند - هادی علی‌نیافرد

 جمعه 20 اسفند (گروه اول)

نفت و گاز گچساران  هف سمنان

وحید مالکی - عباس سعادت - بهزاد پناهی - امید فولادی

شهرداری همدان  شهرداری تبریز

حسین زمانی - محمدتقی پورمتقی -موسی مه‎آبادی - سعید باهنر

کارون اروند خرمشهر - شاهین شهرداری بوشهر

رضا کریمی - حامد صفایی- ناصر رحیمی - امیرحسین یزدانی

 شهرداری تنها نباشد

حالا که پاس یک سال دیگر در لیگ دسته دوم فوتبال مستاجر خواهد بود، باید تمام تمرکز خود را به شهرداری معطوف کنیم. شهرداری حالا نماینده فوتبال استانی است که علی‌الحساب پاس را ندارد! بر همین مبنا هواداران فوتبال همدان"چه آنها که از ته قلب پاس را دوست دارند و چه آنها که شهرداری را تیم اول خود می‌دانند" باید متحد و همدل در اندیشه موفقیت تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم باشند و فردا بهترین زمان برای حمایت از این تیم قابل احترام است.

شهرداری فردا نخستین بازی خود را در دور دوم لیگ 2 تجربه خواهد کرد و بدون تردید بازیکنان این تیم چشم به سکوها خواهند دوخت. نکته جالب اینکه در هفته دوم دور دوم نیز شهرداری میزبان نماینده گچساران خواهد بود و این بهترین فرصت ممکن برای این است تا شاگردان هادی گل‌محمدی گام بلندی برای صدرنشینی بردارند.

در این راه بی‌شک حمایت هواداران اثرگذار خواهد بود و بر هیچکس هم پوشیده نیست که اگر هوادار نباشد، شاید نتیجه‌گیری دلخواه غیر ممکن باشد!

فردا پس شال و کلاه کنید و به ورزشگاه بروید که تیم محبوب شهرمان چشم انتظار شماست.

همین...

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن