عیادت فوتبالیست ها و هنرمندان از کودکان سرطانی همدان

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-12-12_22-22-47.jpgهمه جا بروم به بهانه تو/ که مگر برسم در خانه تو/ همه جا دنبال تو می گردم /که تویی درمان همه دردم یا ابا صالح مددی/... قطعه ای زیبا و مملو از حرف های ناگفته کودکی است که دل نوشته اش را بالای تخت سرد و بی روحی که او در بخش بیماران هماتولوژی بیمارستان بعثت همدان بستری بود، نگاهم را جلب کرد.

کودکی که هر اندازه سعی بر خندیدن او داشتم، سخت می خندید. در مواقعی هم نگاهش لبخندی سرد بر دیدگانم بازخورد می داد.

اینجا در این بخش بی روح، اتاق ها مملو از کودکان با فضایی کودکانه اما عاری از خنده ها و هیاهوی کودکی هستند.

روزگارش همانند حال و هوای این روزهای همدان سرد و دلگیر است. مدام خیره بر سقف با سرم هایی که دستانشان را بی تحرک و خشک بر روی تخت قرار می دهند.

اما این فضای بی روح و کسل کننده دیروز با حضور جمعی از ورزشکاران، هنرمندان و رسانه ها و عکاسان ورزشی متفاوت از روزهایی بود که سکوتی پایدار بر راهروها و اتاق های کودکان سرطانی حاکم بود.

این گروه از ورزشکاران، هنرمندان و خبرنگاران حامی کودکان بخش هماتولوژی همدان یکسالی هست در خدمتگذاری به این کودکان فعالیت دارند.

مدیریت این گروه را امیر بادافره از فوتبالیست های قدیمی همدان برعهده دارد که هدف از تشکیل این گروه را انجام برنامه های عام المنفعه برای این کودکان عنوان می کند.

تیم منتخب فوتبال حامیان کودکان سرطانی اخیرا طی هماهنگی صورت گرفته بین امیر بادافره مدیر تیم و عادل فردوسی پور و سایر اعضای شورای رسانه فوتبال ایران، بازی دوستانه ای را در تهران برگزار کردند.

این بازی در واقع برای حمایت بیشتر و یادآوری کودکانی بود که این روزها به حامیان مادی و معنوی نیاز دارند. کودکانی که حتی می توان با کادویی کوچک حد دلخوشی آنها را در چهاردیواری محبوس بزرگ و شادمان کرد.

دیروز امیر بادافره به همراه تنی چند از اصحاب رسانه ، ورزشکاران رزمی ، فوتبالیست ها، پیشکسوتان و هنرمندان با حضور در بخش نگهداری کودکان هماتولوژی یا همان سرطانی بیمارستان بعثت،به عیادت از خردسالان و کودکانی پرداختند که عیادت از آنها در اوج تنهایی شان دل انگیز بود.

میثم ناصر نژاد خبرنگار، محمد دهبانی از مدیران سابق فوتبالی استان، مصطفی علیزاده بازیکن سابق پاس همدان، سعید بادافره از ورزشکاران رزمی ،نسرین اکبر قالبی و مهشاد عبدی از هنرمندان ،مجتبی علیزاده از فوتبالیستهای اسبق همدان در این برنامه حضور داشتند.

در این برنامه از سوی امیر بادافره تندیس تقدیر و تشکر به آقای کیانی مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان به نمایندگی به اقایا احمدی مسئول بخش هماتولوژی این بیمارستان اعطا شد.

همچنین از تلاش خادمانه آقای احمدی مسئول بخش هماتولوژی بیمارستان نیز تقدیر شد.

در جریان برنامه نیز جوایزی به کودکان سرطانی بستری شده بخش هماتولوژی بیمارستان اهدا شد.

 امیر بادافره با اشاره به روند فعالیت تیم منتخب ورزشکاران بخش هماتولوژی همدان گفت: برنامه های حمایتی پرشمار را در دستور کار داریم و قرار است دی ماه در دیداری دوستانه فوتبال به مصاف تیم هنرمندان ایران برویم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن