شهرداری به دنبال تثبیت جایگاه سومی

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_3.jpgتیم شهرداری همدان بدون تردید قبل از هرگونه نتیجه ای به دنبال تثبیت جایگاه سومی خود در جدول رده بندی این رقابت ها در پایان هفته سیزدهم است.

به گزارش "همدان فوتبال"، شاگردان گل محمدی پس از برتری مقابل پاس در دربی همدان توانستند به رده سوم جدول گروه سه صعود کنند و حالا در تلاش برای تثبیت این جایگاه هستند.

این تیم هم اکنون با 20 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و یک تساوی نیز می تواند آنها را در این رتبه باقی بگذارد.

شهرداری در صورت برتری در بازی امروز مقابل شاهین ماهشهر دست به کار بزرگی خواهد زد و چه بسا صدر جدول را تصاحب کند اما در صورت شکست هم شاید به رده چهارم یا پنجم جدول برود.

بهترین نتیجه شهرداری در این بازی می تواند تساوی با هر نتیجه ای باشد.

تیم شاهین ماهشهر حریف سرسخت شهرداری در بازی امروز با استفاده از شرایط میزبانی می تواند شانس صعود تا رده چهارم جدول هم داشته باشد که البته بستگی به نتایج سایر حریفان بالای جدول دارد.

شهرداری در این دیدار مهدی عسگری ، کاظم صالحی و حامد بختیاری به دلیل محرومیت و مصطفی قیصری ، میثم زمانی و علی شاهسوند به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

داوود اژدری ، کوروش کیانی ، صادق بوستانی، حمید پروا ، مجید شعبانی ، پیمان حشمتی ، پیمان احتظاظی، هادی بلوری، رضا کوهی ، رضا کاشفی ، محسن وفایی ، تیمور شکری ، حسن ذولفقاری ، حسین قادری ، محمد اجاقی ، رسول رضایی ، امیر حسین پور قاسمی و حسین زرین چنگ 18 بازیکن شهرداری در این دیدار خواهند بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن