در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان

جمیله کشاورز مسابقه پاس همدان و ملوان انزلی را سوت می‌زند

b_150_100_16777215_00_images_stories_cart_ghermez.jpgمسابقه فوتبال بین بانوان ملون بندرانزلی و پاس همدان در هفته چهارم لیگ برتر را جمیله افشار قضاوت خواهد کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور که با حضور 12 تیم در جریان است، به ایستگاه چهارم خود رسید.

 

در این دوره از مسابقات تیم‌های فولادنورد کوه سیرجان، آینده‌سازان میهن، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، پاس همدان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال تهران، نگار دژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌ غربی و دلوار کشتی جنوب بوشهر حضور داشتند.


بنا بر تصمیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال این مسابقات در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار خواهد و دو تیم انتهای جدول به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.


در چهارمین هفته این مسابقات تیم فوتبال همدان در بندرانزلی با مصاف تیم ملوان این شهر خواهد رفت.


شاگردان سکینه بیات در هفته گذشته موفق شدند با دو گل فاطمه اردستانی و مرضیه نیکخواه برابر تیم هیئت فوتبال گرگان به برتری برسند و نخستین سه امتیاز رقابت‌های امسال را برای خود به ارمغان بیاورند.


در ادامه این مسابقات و در هفته چهارم دختران فوتبالیست همدانی باید با سفر به شمال ایران و شهر بندرانزلی برابر تیم قدرتمند ملوان به میدان بروند.


بر اساس اعلام کمیته داوران سازمان لیگ این مسابقه حساس از هفته چهارم را جمیله کشاورز (داور وسط) الهام مهری و ژاله طوفانپور (کمک داوران) و زهرا امدادی (داور چهار) قضاوت خواهند کرد و همچنین لیلا یوسفی به عنوان نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال حضور خواهد داشت.


در این هفته چهار مسابقه برگزار شد که طی آن تیم پالایش و گاز ایلام موفق شد با دو گل دختران مدعی تیم استقلال تهران را در هم بشکند و تیم همیاری شهرداری آذربایجان‌ غربی 18 بر صفر از تیم شهرداری بم شکست خورد.


همچنین تیم نگار دژ شیراز چهار بر یک تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان را از پیش رو برداشت و در دیدار آخر تیم آینده‌سازان میهن شش بر صفر هیئت فوتبال گرگان را در خانه حریف مغلوب خود کرد.

 

مسابقه بین تیم فوتبال بانوان پاس همدان و ملوان بندرانزلی امروز ساعت 15 در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن