در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتسال

بایزیدی و باراندوزی قاضیان دربی فوتسال غرب کشور لقب گرفتند

b_150_100_16777215_00_images_stories_davar.jpgداوران هفته شانزدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور مشخص شدند که کمال بایزیدی اشنویه و رامین امید باراندوزی بازی حساس علیصدر همدان و شاهین کرمانشاه را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، از سری مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در هفته شانزدهم 10 بازی در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در این هفته که سه هفته ماقبل پایانی این مسابقات محسوب می‌شود، حساسیت در دو جدول گروهی شمال و جنوب بسیار بالا رفته و 20 تیم حاضر در این رقابت‌های برای صعود به دسته بالاتر و یا ماندن در لیگ یک در تلاش هستند.

بر اساس تصمیم‌گیری کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال کشورمان امسال در لیگ دسته دوم تیم‌ها در دو گروه 10 تیمی به صورت شمال و جنوب به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت تیم‌های نخست طبق اعلام قبلی به دسته بالاتر صعود کنند.

در ابتدای فصل برای تیم‌های صعودکننده شرایط و ضوابطی از سوی کمیته برگزاری لحاظ نشده بود اما به تازگی خبرهایی از فدراسیون به گوش می‌رسد که نحوه صعود و مشخص شدن تیم ها به دسته بالاتر شفاف نیست که امیدواریم تا قبل از پایان مسابقات برای جلوگیری از ایجاد حواشی نحوه صعود تیم‌ها معلوم شود.

در گروه جنوب این مسابقات تیم فوتسال علیصدر نماینده استان همدان در طول فصل امسال موفق شده عملکردی خوبی داشته باشد و تا پایان هفته پانزدهم با کسب 33 امتیاز صدرنشینی گروه را به نام خود ثبت کرده است.

در سه هفته پایانی این رقابت‌ها همدانی‌ها برای کسب امتیازات لازم سه بازی سخت را پیش رو دارند که در یکی از این مسابقات باید برگزارکننده دربی غرب کشور در کرمانشاه و برابر تیم شاهین این شهر باشند.

بر اساس اعلام و برنامه کمیته برگزاری مسابقات لیگ مسابقات در سه هفته باقی مانده بعد از افطار انجام می‌شود تا ضمن احترام به ماه مبارک، تماشاگران و علاقه‌مندان بیشتر بتوانند از این رقابت‌ها دیدن کنند.

در هفته شانزدهم تیم شاهین کرمانشاه از تیم صدرنشین گروه علیصدر همدان در سالن قمر بنی هاشم این شهر پذیرایی خواهد کرد که بر اساس اعلام دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال کمال بایزیدی‌اشنویه، رامین امیدباراندوزی، بهنام اختیاری و اصغر زاهدی‌پور برای قضاوت این بازی حساس در نظر گرفته شده‌اند.

اسامی داوران و برنامه مسابقات فوتسال هفته شانزدهم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به شرح ذیل است:

پنج شنبه 20/4/1392***ساعت 22:30

شهرداری رشت- شهید فرجی قزوین*** سالن آتش نشانی رشت

محسن زواره‌ای- سید حسن موسوی- کاظم مرادی- رضا شیرزادی

کات شاهرود- مقاومت البرز***سالن شهید اکبری شاهرود

سید صادق موسوی- امیربهنام حسینی‌نقوی- شهباز رضازاده- مهدی لازری

شوپی ملارد- پولادگسترش بروجرد***سالن پاسارگاد ملارد

حسن کشاورز- حمیدرضا قدسی‌راغب- مهدی کرد- سعید دل‌انگیز

کیان سپهر- اصفهان- شاهین لردگان***سالن قدس اصفهان

کاظم قنبری- علی حاتمی- علی حفیظی- اکبر سلیمانیان

مرصاد حسینی چالوس- شهدای جلین گرگان***سالن هفتم تیر چالوس

احمد نقی زاده- رضا وثوقی- محمد علیزاده- مهدی قاسمی

جمعه 21/4/1392***ساعت 22:30

شاهین کرمانشاه - علیصدر همدان***سالن قمر بنی هاشم کرمانشاه

کمال بایزیدی‌اشنویه- رامین امیدباراندوزی- بهنام اختیاری- اصغر زاهدی‌پور

آذرخش بندرعباس- مقاومت چهارمحال و بختیاری***سالن فجر بندرعباس

روح الله مطهری- هادی قاسمی‌پور- منصور قربانی- میلاد حمزه

اشترانکوه ازنا- میلاد نور مرکزی***سالن کارگران ازنا

عارف سیاحی- علیرضا بیت‌سیاح- فرامرز حسینی‌نژاد- گودرز جهانگیری

مغان کارا اردبیل- باروبن قزوین***سالن تختی اردبیل

مرتضی شعبانی- امیر دریایی- وحید سکوتی- حسین گنجی

مس رفسنجان- برنای خوزستان***سالن پیام نور رفسنجان

حسین امیری- محمدجواد سالک‌نژاد- جواد دهقانی- سامان سرداری

 

تیم فوتسال علیصدر همدان که با 33 امتیاز در صدر گروه جنوب مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه کشور قرار دارد شامگاه جمعه 21 تیرماه در سالن ورزشی قمر بنی هاشم شهر کرمانشاه برابر تیم رده پنجمی شاهین این شهر صف‌آرایی می‌کند که از این مسابقه به عنوان دربی غرب کشور یاد می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن