در هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال جام آزادگان صورت می‌گیرد

قضاوت اکبریان و کرمانشاهی برای پاس و الوند همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_soot1.jpgداوران قضاوت‌کننده هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) مشخص و بر این اساس اکبریان و کرمانشاهی به عنوان داوران بازی‌های نمایندگان فوتبال همدان معرفی شدند.

به گزارش "همدان فوتبال"، در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) از هفته بیست و یکم دو نماینده شایسته فوتبال همدان تیم‌های پاس و الوند به ترتیب در همدان و الوند برابر رقبای خود صف‌آرایی می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان با توجه به حساسیت‌های موجود در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور سعی شده از داوران زبده و مطرح کشور استفاده شود تا مشکلات و اشتباهات داوری کمتر برای تیم‌های شرکت‌کننده به وجود بیاید.

در گروه یک این مسابقات تیم رده دومی الوند همدان که برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر رقابت نزدیکی با گسترش فولاد تبریز دارد به دنبال پیروزی در بازی‌های آینده است.

روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برابر تیم رده سیزدهمی شاهین بوشهر به میدان می‌رود.

بر اساس نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال رضا کرمانشاهی داور وسط، غلام آموزگار و جهانبخش آرمان کمک داور و روح‌الله شریفی داور چهارم به عنوان داور این مسابقه خواهند بود و همچنین نظارت این مسابقه را سعید بطحایی عهده‌دار است.

در گروه دوم که تیم با سابقه پاس همدان با هدایت امید طیری در هفته‌های اخیر توانسته از سه بازی اخیر خود هفت امتیاز را کسب کند در یک بازی حساس و مهم برابر تیم رده دومی استقلال صنعتی خوزستان به میدان می‌رود که نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مسابقه ساعت 15 روز دوشنبه هفتم اسفند در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور محمدرضا اکبریان داور وسط، علی میرزابیگی و آرمان اسعدی کمک داور و امید سعیدفر داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

همچنین فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر اعزامی از فدراسیون در همدان حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) تیم فوتبال الوند با کسب 38 امتیاز در جایگاه دوم گروه یک و همچنین تیم فوتبال پاس همدان با به دست آوردن 35 امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم لیگ یک قرار دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن