در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال:

سیدعلی و مهرپیشه برای پاس و الوند همدان سوت می‌زنند

b_150_100_16777215_00_images_stories_soot1.jpgداوران قضاوت‌کننده هفته نوزدهم فوتبال لیگ دسته اول مشخص شدند و طی آن سیدعلی و مهرپیشه مسابقات تیم‌های پاس و الوند همدان را سوت خواهند زد.

به گزارش "همدان فوتبال"، در چارچوب هفته نوزدهم فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) دو نماینده فوتبال استان همدان یعنی تیم‌های پاس و الوند در همدان و کرمان برابر رقبای خود صف‌آرایی می‌کنند.

در گروه «ب» این مسابقات تیم رده پنجمی پاس همدان که برای بازگشت به جمع مدعیان به دنبال پیروزی در بازی‌های آینده است، پنجشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برابر تیم بحران‌زده برق شیراز به میدان خواهد رفت.

براساس نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال، سیدمهدی سیدعلی، داور وسط، یعقوب حجتی و رامین گنجی کمک داوران و سعید شمس داور چهارم این مسابقه خواهند بود؛ همچنین بهرام مهرپیما نظارت این مسابقه را بر عهده دارد.

در گروه «الف» لیگ دسته اول، تیم الوند دیگر نماینده لیگ دسته اولی استان قرار دارد؛ الوندی‌ها هفته گذشته با برد برابر شهرداری اراک موفق شدند، خود را به دو امتیازی تیم گسترش فولاد تبریز برسانند و با کوچکترین لغزش این تیم جای آنها را در صدر جدول خواهند گرفت، الوندی‌ها این هفته در سرچشمه میهمان مس این شهر هستند؛ این بازی در نوع خود حساسیت‌های بالایی برای دو تیم دارد، باید دید آیا الوند می‌تواند از مس برای خود طلا بسازد و صدر جدول را تسخیر کند یا برف‌های کوه الوند در کوره مس آب خواهند شد؟

این مسابقه ساعت 14:00 پنجشنبه نوزدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار خواهد کرد و بر‌اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رحیم مهرپیشه داور وسط، فرید امیدوار و فرهاد مروجی کمک‌داوران و ایمان کهیش، داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و همچنین کریم اصغرزاده به عنوان ناظر اعزامی از فدراسیون در همدان حضور خواهد داشت.

گفتنی است تا پایان هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان)، تیم فوتبال الوند با کسب 34 امتیاز در جایگاه دوم گروه «الف» و همچنین تیم فوتبال پاس همدان با به دست آوردن 29 امتیاز در رده پنجم جدول گروه «ب» لیگ دسته اول قرار دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن