سخنگوی هیئت فوتبال همدان خبر داد:

قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان

b_150_100_16777215_00_images_stories_ali_nikookar_shayan.jpgسخنگوی هیئت فوتبال استان همدان از قضاوت چهار داور جوان همدانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش "همدان فوتبال"، علی نیکوکارشایان اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوب داوران استان همدان در لیگ‌های مختلف کشور در رشته‌های فوتبال و فوتسال و در دو بخش آقایان و بانوان کمیته داوران فدراسیون فوتبال از چهار داور جوان و خوش‌آتیه استان برای قضاوت در لیگ‌های برتر فوتسال و فوتبال دعوت کرده است.

وی افزود: بر این اساس از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دیدار صبای قم و میثاق تهران را دو داور خوب استان همدان قضاوت خواهند کرد که امید مصداقی به عنوان داور و حمیدرضا قدسی داور منشی حضور خواهند داشت که این مسابقه امروز چهارشنبه 18 بهمن در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت فوتبال همدان در ادامه اضافه کرد: با توجه به اتفاقات هفته گذشته مسابقه بین میثاق تهران و گیتی‌پسند تبریز که منجر به اخراج سرمربی و سرپرست تیم میثاق تهران این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و از این رو از بهترین داوران فوتسال کشور استفاده شده که حضور دو داور از استان همدان افتخار محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس دیدار بین تراکتورسازی تبریز و ملوان انزلی کمک داور دوم این مسابقه مهدی الوندی از داوران خوب و باسابقه استان همدان است که محمدرضا اکبریان را در این بازی کمک خواهد کرد.

شایان ادامه داد: مسابقه بین تراکتورسازی تبریز و ملوان انزلی عصر روز جمعه 20 بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: در هفته نهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مسابقه بین ملوان بندر انزلی که هیات ارومیه  که صبح روز جمعه 20 بهمن به میزبانی بندرانزلی برگزاری می‌شود بهاره سیفی از داوران خوش‌آتیه استان همدان به عنوان کمک داور دوم در این مسابقه قضاوت خواهد کرد.

سخنگوی هیئت فوتبال استان همدان در پایان متذکر شد: بیش از 150 داور و ناظر خانم و آقا در استان همدان و زیر نظر هیئت فوتبال فعالیت دارند و در سه بخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی با نظر و صلاح‌دید کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در لیگ‌های متعدد رده‌های مختلف کشور قضاوت و حضور دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن