برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران/ برای خدمت به جامعه داوران آماده‌ام

b_150_100_16777215_00_images_20120213144752_referee.jpgرئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان از برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران خبر داد و گفت: هدفی جز رشد و توسعه داوری ندارم.

مهدی الوندی با اشاره به برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران همدان، اظهار کرد: در راستای معرفی داوران و کمک داوران جهت قضاوت در لیگ‌های دسته دوم، سوم و رده‌های پایه، تست آمادگی جسمانی آنها برگزار شد.

وی ادامه داد: در آزمون، ۲۳ داور و کمک‌داور حضور داشتند و آمادگی جسمانی خود را با حضور ناظران انجام داده و نفرات قبول شده به فدراسیون معرفی خواهند شد.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال استان همدان بیان کرد: این تست همه ساله به صورت مجتمع در یکی از شهرهای کشور و توسط خود فدراسیون برگزار می‌شود، اما امسال به خاطر شرایط کرونایی این امر به خود استان‌ها واگذار شده است.

وی اضافه کرد: تست داوران لیگ برتری و دسته اولی نیز طی دو ماه گذشته برگزار شده بود که ۱۲ داور و کمک داور در آن حضور داشتند.

الوندی ضمن تقدیر از مدیریت اسبق دپارتمان داوری فوتبال استان همدان، گفت: من با دعوت رئیس هیأت فوتبال استان همدان مسئولیت این دپارتمان را قبول کردم و در راه نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود، از زحمات چند ساله بهروز فیروزبخت در این سمت هم قدردانی می‎کنم.

وی ادامه داد: من برای خدمت به جامعه داوران استان قبول مسئولیت کردم و هدفی جز رشد و توسعه داوری همدان ندارم.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان افزود: در این راه از همه جامعه داوری استان بخصوص پیشکسوتان گرانقدر تقاضای کمک و یاری دارم تا بتوانیم شاهد توسعه همه‌جانبه داوری استان در سطح کشور و بین‌المللی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همدان یکی از استان‌های خوب و مطرح داوری در سطح کشور است که در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان، داوران مطرحی دارد و در لیست داوران بین‌المللی نیز صاحب سه نماینده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن