شهرداری و اسپاد در اندیشه صدرنشینی لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-02-03_23-09-35.jpg تیم‌های شهرداری همدان و الونداسپاد تهران در شرایطی قرار است امروز در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل یکدیگر صف آرایی کنند که هر ۲ تیم شانس صدرنشینی این مسابقات را دارند.
تیم شهرداری همدان با هدایت کادر بومی در فصل جاری نتایج خوبی را تا پایان هفته سوم کسب کرده و امروز در هفته چهارم در اندیشه تصاحب صدر جدول است.
دیدار تیم‌های شهرداری همدان و اسپادالوند تهران از هفته چهارم رقابت‌های گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.
شاگردان رضا طلایی منش در سه بازی اخیر خود موفق به کسب ۲ پیروزی و یک تساوی شده‌اند و اکنون به دنبال نخستین پیروزی خانگی هستند.
تیم تحت هدایت او امسال به نسبت سال‌های اخیر متفاوت ظاهر شده و به دور از هرگونه حاشیه توانسته حضوری قدرتمند در لیگ ۲ داشته باشد.
تیم تحت هدایت طلایی منش امسال به نسبت سال‌های اخیر متفاوت ظاهر شده و به دور از هرگونه حاشیه توانسته حضوری قدرتمند در لیگ ۲ داشته باشد.
پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس و نفت وگاز گچساران در هفته اول و سوم و تساوی مقابل مس نوین کرمان در هفته دوم مسابقات، نتایج شهرداری در فصل جاری بوده است.
این تیم هم اکنون با ۲ پیروزی و یک تساوی و بدون باخت در رده سوم جدول گروه یک قرار گرفته است.
اسپاد، یک برد تا صدرنشینی
تیم اسپاد تهران نیز شرایط مشابه شهرداری همدان در جدول رده‌بندی گروه یک را دنبال می‌کند.
این تیم از سه بازی صاحب ۲ برد و یک تساوی شده و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری در رده چهارم ایستاده است.
آن‌ها در هفته نخست فولادنوین اهواز را در خانه شکست دادند سپس در کامیاران موفق به شکست آوالان شدند و در نهایت سومین دیدار خود را مقابل سپیدرود رشت برگزار کردند که به تساوی انجامد.
حالا پیروزی هر یک از ۲ تیم در این بازی منجر به تصاحب صدرجدول گروه یک خواهد شد چرا که امیدگناوه صدرنشین فعلی جدول هشت امتیازی است.
پیروزی هر یک از ۲ تیم در این بازی منجر به تصاحب صدرجدول گروه یک خواهد شد چرا که امیدگناوه صدرنشین فعلی جدول هشت امتیازی است.
ویستاتوربین تهران نیز با شکست غیرمنتظره برابر مس نوین کرمان با همان هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول ایستاد.
اسپاد تهران با چهار گل زده در سه بازی اخیر نشان می‌دهد که از قوای هجومی خوبی برخوردار است هر چند شهرداری نیز همواره میل به بازی هجومی داشته و آن‌ها هم در چهار بازی اخیر به چهار گل دست یافته‌اند.
طعم شیرینی صدرنشینی در صورت برتری در بازی امروز باعث شده هر ۲ تیم به دنبال سه امتیاز باشند.
البته کسب یک امتیاز هم برای اسپاد تهران در بازی خارج از خانه نتیجه خوبی محسوب می‌شود.
اما اگر ۲ تیم دنبال صدرنشینی جدول هستند باید در این دیدار به برد برسند.
بازی در ورزشگاه جدید
شهرداری همدان پس از اتفاق‌های پیش آمده در کیفیت نداشتن زمین ورزشگاه قدس و مصدومیت چند بازیکن، درخواست تغییر ورزشگاه را داد.
این تیم نخستین تیم در تاریخ لیگ ۲ است که به نام شهرداری یک شهر در شهری دیگر بازی می‌کند.
در واقع شهرداری همدان باید در شهر مریانج دیدارهای باقی مانده خود را ادامه بدهد.
کیفیت نداشتن زمین چمن شهدای قدس باعث شد تا شهرداری در هفته جاری چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.
آرمین طلایی منش، مجید شعبانی، صالح وفایی و مهدی قائم پناه چهار بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان هستند که در این مدت به دلیل شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه شهدای قدس مصدوم شدند.
آرمین طلایی منش، مجید شعبانی، صالح وفایی و مهدی قائم پناه ۴ بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان هستند که در این مدت به دلیل شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه شهدای قدس مصدوم شدند.
شهرداری چی‌ها حالا برای نخستین بار در زمین چمن حاجی بابایی بازی می‌کنند و از کیفیت این ورزشگاه رضایت دارند.
کار سختی داریم
سرمربی شهرداری همدان نیز پیرامون بازی امروز می‌گوید: اسپاد نتایج خوبی را کسب کرده و نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و کار سختی در پیش داریم.
رضا طلایی منش افزود: تیم شهرداری بدون در نظر گرفتن جایگاه حریفان فقط به دنبال کسب سه امتیاز در هر بازی است و امروز نیز برای پیروزی به میدان می‌رویم.
وی بیان کرد: شناخت لازم از تیم حریف داریم و تنها نگرانی ما وضعیت داوری مسابقات است که امیدواریم امروز اشتباه داوران را کمتر شاهد باشیم.
سرمربی شهرداری یادآور شد: در بازی خانگی قبل از داور ضربه خوردیم و سه امتیاز ما پایمال شد.
طلایی منش خاطرنشان کرد: هنوز در ابتدای مسیر لیگ هستیم و نباید انتظارها را بالا ببریم هر چند فقط به دنبال کسب حداکثر امتیاز در هر بازی هستیم و هدف ما پیروزی است.
دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۴ امروز به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن