شهرداری همدان به دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی

 b_150_100_16777215_00_images_talayi_manesh.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال میزبان اسپاد الوند تهران است.
 لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه الف با قدم گذشتن به هفته چهارم شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی است.
در این هفته‌ها به دلیل نزدیک بودن امتیازات با یک برد و باخت جدول دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. هفته چهارم این رقابت‌ها به دلیل برگزاری دیدارهای معوقه با پراکندگی زیادی برگزار شد.
روزهای شنبه ۲۰ و یکشنبه ۲۱ دی ماه تیم فوتبال علم و ادب تبریز با ۳ گل شهرداری بندرعباس را شکست داد، سپیدرود رشت و ایران جوان بوشهر به تساوی یک بر یک رضایت دادند، ویستا توربین تهران با ۳ گل نفت و گاز گچساران را با شکست بدرقه کرد، آوالان کامیاران با ۲ گل از سد محتشم تبریز گذشت و در نهایت امید گناوه نیز حریف خود مس نوین کرمان را ۳ گل کرد تا شاهد هفته پر گلی باشیم.
تیم فوتبال شهرداری نماینده فوتبال همدان در گروه الف این رقابت‌ها پنجشنبه ۲۵ دی ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی میزبان اسپاد الوند تهران است.
شاگردان رضا طلایی‌منش در تیم فوتبال شهرداری همدان تا به این هفته از ۳ دیدار خود ۲ پیروزی بیرون از خانه برابر شهرداری بندرعباس و نفت و گاز گچساران کسب کرده‌اند و در همدان نیز برابر مس نوین کرمان با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت دادند.
شهرداریچی‌های دیار هگمتانه در این هفته به دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی خود نیز هستند تا بتوانند خود را دوباره به صدر جدول برسانند.
اسپاد تهران حریف این هفته شهرداری فعالیت خود را با آکادمی تخصصی و حرفه‌ای فوتبال زیر نظر مؤسسه استعداد سازان پاسارگاد در سال ۹۷ آغاز کرد.
این باشگاه در این فصل با خرید امتیاز دسته دومی خیبر خرم آباد قدم به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشته است.
تیم فوتبال اسپاد الوند تهران تا به این هفته نتایج خوبی کسب کرده و از ۳ دیدار انجام داده ۲ پیروزی برابر آوالان کامیاران و فولاد نوین اهواز و یک تساوی برابر تیم خوب سپیدرود رشت کسب کرده است و هم اکنون با ۷ امتیاز بر اساس تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری همدان در رده چهارم قرار دارد.
اسپاد الوند تاکنون ۴ گل به ثمر رسانده و ۲ گل نیز دریافت کرده است.
در حال حاضر در جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور امید گناه با انجام ۴ بازی و کسب ۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، ویستا توربین با ۴ بازی و ۷ امتیاز در رده دوم و تیم‌های شهرداری همدان و اسپاد الوند تهران با یک بازی کمتر با ۷ امتیاز در رده سوم و چهارم جای خوش کرده‌اند.
این دیدار برای دو تیم با توجه به شرایط جدول رده‌بندی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تیمی که بتواند ۳ امتیاز این دیدار حساس را کسب کند با ۱۰ امتیاز به صدر جدول خواهد رسید.
شهرداریچی‌ها به دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی در این دیدار هستند همچنین اسپاد الوند نیز نمی‌خواهد نخستین شکست خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در همدان کسب کند.
تیم فوتبال شهرداری برندی برای شهر همدان است
ابراهیم مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج درخشان تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در راستای تشویق بازیکنان مربیان و کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان مقرر شد به دلیل نتایج درخشان کسب شده این تیم توسط شورا مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.
وی افزود: با نظر مساعد همه اعضای شورای شهر همدان مقرر شد که در بازی آینده تیم فوتبال شهرداری همدان با اهدای هدایایی از بازیکنان، مربیان، کادرفنی، مدیریتی و پشتیبانی این تیم تقدیر و قدردانی شود تا به امید خداوند متعال با روحیه بالا و بهتر ادامه مسابقات را با موفقیت بگذراند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در فصل جاری با عنایت به مساعدت و همکاری مجموعه مدیریت شهری تیم فوتبال شهرداری همدان بایستی به لیگ دسته اول صعود کند، بیان کرد: این تیم برندی برای شهر همدان بوده و امید جوانان و نوجوانان همدانی به ویژه در فوتبال محلات است.
مولوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تقویت تیم‌های ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه از بزهکاری‌های متعدد اجتماعی جلوگیری می‌کند، در این راستا شورای شهر و شهرداری همدان به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کرده و با تقویت تیم فوتبال شهرداری و صعود آن به لیگ‌های بالاتر باعث ایجاد نشاط شهروندی و امید و انگیزه در جوانان و نوجوانان ورزشکار همدان شده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را دنبال کرده‌ایم و بازیکنان از آمادگی جسمی و روحی خوبی برخوردار هستند.
رضا طلایی منش افزود: کسب پیروزی بیرون از همدان هفته گذشته برابر نفت و گاز گچساران روحیه و انگیزه بازیکنان را چندین برابر کرده و با قدرت برای ادامه مسابقات لحظه شماری می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حریف این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: نتایج تیم فوتبال اسپاد تهران نشان می‌دهد که این تیم حریف قابل احترامی بوده و به طور قطع کار سختی برابر این تیم پیش‌رو خواهیم داشت.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: اما ما در بازی به جایگاه حریف‌مان توجه داریم و در هر بازی تنها برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی به میدان خواهیم رفت.
وی با بیان اینکه تمام دیدارهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور سخت است، بیان کرد: ما اصلاً حریف آسان در این لیگ نداریم و همه تیم‌ها با هزینه‌هایی که انجام داده‌اند برای پیروزی قدم به میدان می‌گذارند و ما در هر بازی محکوم به پیروزی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا نخستین پیروزی خانگی را در این هفته برابر اسپاد الوند تهران کسب کنیم.
طلایی‌منش با اشاره به شرایط جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه الف گفت: ما در حال حاضر اصلاً به جدول نگاه نمی‌کنیم در هفته‌های نخست تیم‌ها با یک پیروزی و شکست در جدول چندین پله جا به جا می‌شوند و برای نظر دادن درباره جدول هنوز زود است.
وی افزود: هنوز امتیازات زیادی باقی مانده و اول راه هستیم و ما قدم به قدم برای کسب موفقیت به حرکت خود ادامه می‌دهیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به داوری‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: تنها مسئله‌ای که برای بازی پنجشنبه ما را کمی نگران کرده داوری است.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در دیدار خانگی گذشته‌مان برابر مس نوین کرمان خاطره بسیار تلخی از داوری داریم و داور عملاً ۳ امتیاز را از ما گرفت امیدواریم داور این هفته‌مان حق را به تیمی که لایق آن است بدهد.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان پنج شنبه ۲۵ دی ماه از ساعت ۱۴ میزبان اسپاد الوند تهران است.
این دیدار در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن