چشم امید بازیکنان همدانی به تیم فوتبال شهرداری/ ۹۰ درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-03-29_20-07-08.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان که همواره نگاه ویژه‌ای به استعدادهای فوتبال استان دارد، امید مربیان و بازیکنان بومی برای ادامه فعالیت‌ حرفه‌ای خود محسوب می‌شود.
تیم فوتبال شهرداری همدان در مدت زمان فعالیت خود در لیگ دسته دوم و سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به محلی برای ظهور و بروز استعدادهای مربیان و بازیکنان همدانی شده است و در سال‌های اخیر کادر فنی این تیم جملگی بومی و بیشتر بازیکنانش نیز از فوتبالیست‌های استان همدان بودند.
در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور نیز تیم شهرداری با کادر فنی کاملا همدانی و بیش از 90 درصد بازیکنان بومی در مسابقات حاضر می‌شود.
شهرداری علاقمند به کادر فنی بومی
تیم فوتبال شهرداری همدان در فصل 94_ 95 جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را با هادی گلمحمدی و کادری بومی‌اش کسب کرد.
این تیم فصل 95_96 را با این سرمربی ادامه داد. در نیم فصل اول فصل 96_97 نیز گلمحمدی سرمربی تیم شهرداری بود، اما با نظر مسئولان باشگاه، بابک صمدیان یکی دیگر از مربیان بومی همدان جایگزین وی شد.
بابک صمدیان در نیم فصل اول فصل 97_ 98 نیز به عنوان سرمربی شهرداری به فعالیت خود ادامه داد، اما در نیم فصل دوم مجددا هادی گلمحمدی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. وی در فصل 98_ 99 نیز هدایت شهرداری را در لیگ دسته دوم برعهده داشت و با کسب رتبه ششم گروه الف مسابقات سهمیه این تیم را در لیگ 2 حفظ کرد.
امسال نیز با تصمیم درست مدیران شهرداری همدان هدایت تیم شهرداری به رضا طلایی‌منش از مربیان با تجربه و کارنامه‌دار فوتبال همدان سپرده شد.
مجید بیگم جانی، حمیدیادگاری و مصطفی کاشی نیز رضا طلایی‌منش را به عنوان اعضای کادرفنی تیم فوتبال شهرداری در این فصل از مسابقات همراهی می‌کنند.
کادرفنی پرافتخار و با تجربه
رضا طلایی 55 ساله که در دوره بازی خود سابقه حضور در تیم‌های استقلال همدان، تکاور و گسترش تهران را در کارنامه خود دارد و در سال 67 نیز در لیگ آزادگان توپ زده است، دوران مربیگری خود را از سال 80 آغاز کرده است. وی از سال 87 تا 89 به عنوان مربی در لیگ برتر فوتبال کشور به همراه تیم پاس حضور داشته است.
طلایی‌منش در فصل 90_ 91 به عنوان سرمربی پاس نوین انتخاب شد و این تیم را از لیگ 2 به لیگ دسته اول رهنمون کرد. وی در فصول 91 تا 94 نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم‌های الوند و گیتی پسند اصفهان را در لیگ دسته اول برعهده داشته است و با تیم الوند موفق به کسب عنوان چهارمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شده است.
طلایی‌منش در فصل 95_ 96 هدایت تیم پاس را در لیگ دسته اول و در فصل 96_ 97 در لیگ دسته دوم برعهده داشته است و با این کارنامه به نوعی پرافتخارترین مربی بومی همدان محسوب می‌شود.
اما دستیار نخست نیز یکی دیگر از مربیان پرافتخار همدان است. مجید بیگ‌جانی 42 ساله، در دوران بازی خود یعنی از سال 69 تا 90 در تیم‌های بانک صادرات، خانه جوان، فجر، انصار، شهرداری و پاس نوین توپ زده است.
وی دوران مربیگری خود را از سال 90 با تیم پاس نوین همدان به عنوان دستیار اول و صعود از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول آغاز کرد.
بیگم جانی در سال‌های 91 و 92 نیز به عنوان مربی در تیم الوند حضور داشت.
وی در سال‌های 93 و 94 سرمربی تیم الوند در لیگ دسته دوم شد و در سال‌های 95 و 96 نیز به عنوان دستیار اول در تیم پاس همدان فعالیت کرد.
یکی دیگر از اعضای کادر فنی شهرداری حمید یادگاری است که از دروازه‌بانان مطرح و شناخته شده فوتبال همدان محسوب می‌شود. وی سابقه بازی در تیم‌های شهرداری، انصار و پاس همدان در فوتبال، و همچنین شن‌سا ساوه و استقلال تهران در لیگ برتر فوتسال کشور و تیم ملی زیر 21 سال فوتسال را در کارنامه خود دارد. یادگاری به عنوان مربی نیز در تیم‌های پاس و شهرداری همدان فعالیت کرده و در حال حاضر مدیر آکادمی باشگاه شهرداری است.
مصطفی کاشی نیز که یکی دیگر از دروازه‌بان مطرح فوتبال همدان در دهه 70 بود به عنوان مربی دروازه‌بانان در این فصل در خدمت تیم شهرداری همدان است.
وی سابقه بازی در تیم‌های استقلال، پرسپولیس و شیشه همدان را در کارنامه دارد. کاشی به عنوان مربی نیز در تیم‌های پاس نوین، الوند و پاس فعالیت کرده است.
بیش از 90 درصد تیم بومی است
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که با سیاستگذاری‌های مناسب مهندس صوفی شهردار همدان در حوزه ورزش و حمایت‌های شورای اسلامی شهر هرساله باشگاه شهرداری همدان تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ 2 می‌کند.
رضا طلایی‌منش افزود: مربیان سابق تیم فوتبال شهرداری و کادر فنی‌شان در سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیدند و بازیکنان جوان و خوبی را تربیت کردند.
وی با بیان این که تیم فوتبال شهرداری با نظر مثبت شهردار، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مدیریت باشگاه همواره توجه زیادی به بحث بازیکنان بومی و پشتوانه‌سازی و جوان‌سازی داشته است گفت: هر ساله از تیم‌های پایه شهرداری 2 یا 3 بازیکن به تیم بزرگسالان اضافه می‌شدند.
سرمربی تیم شهرداری همدان تصریح کرد: کادر فنی جدید امسال توجه بیشتری نسبت به این امر نشان داد و با حفظ شاکله تیم سال گذشته و اضافه کردن چندین بازیکن از بازیکنان زیر 23 سال و نیز استفاده از 5 بازیکنی که در سال گذشته در تیم پاس بازی می‌کردند تیم جوانی را روانه مسابقات خواهد کرد.
طلایی تاکید کرد: کادر فنی باشگاه و بیش از 90 درصد از بازیکنان تیم شهرداری همدان امسال بومی هستند.
وی با بیان که 95 درصد ترکیب تیم برای حضور در این فصل از مسابقات مشخص شدند گفت: به دنبال یک مهاجم تمام کننده می‌گردیم که به هرحال تعداد چنین مهاجمانی در فوتبال کشور کم است.
طلایی منش با اشاره به این که ما با قدرت کار خود را برای حضور موفق در فصل جدید آغاز کردیم اظهار داشت: فوتبال همدان شایستگی داشتن حداقل یک تیم را در لیگ دسته اول دارد و اگر به تفکرات حرفه‌ای پایبند باشیم به این مهم دست خواهیم یافت.
وی با آرزوی موفقیت برای تیم پاس دیگر تیم لیگ دویی فوتبال همدان گفت: با حمایت‌های مسئولان استان همدان امیدوارم تیم پاس نیز موفق باشد تا عاقبت پس از چند سال حداقل یکی از دو تیم لیگ دویی همدان راهی لیگ یک شود.
سرمربی تیم شهرداری همدان با تاکید بر این که پیش فصل خوبی را پشت سرگذاشتیم از حمایت‌های شورای اسلامی شهر، شهردار همدان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مدیریت باشگاه قدردانی کرد.
اردویی 20 روزه در دانشگاه آزاد
مربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که کادر فنی تیم شهرداری از مربیان با تجربه و کارنامه‌دار تشکیل شده است اظهار داشت: رضا طلایی‌منش سابقه حضور در لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته دوم را دارد و با اتکا به دانش وی و تجربه سایر اعضای کادر فنی به امید خدا فصل خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.
مجید بیگم جانی با اشاره به جذب بازیکنان بومی و جوان برای این فصل از مسابقات گفت: میانگین تیم شهرداری، در این فصل بین 25 تا 26 سال خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری اردویی 20 روزه در دانشگاه آزاد همدان عنوان کرد: تصمیم سرمربی تیم برای برگزاری کمپ 20 روزه در دانشگاه آزاد و حضور 24 ساعته بازیکنان در این کمپ تمرینی و نظارت بر خواب و غذای بازیکنان در دوران بدنسازی و فاصله از شلوغی شهر در ایام کرونا به آماده‌سازی تیم کمک زیادی کرد.
بیگم جانی با اشاره به این که کادر فنی از برگزاری این اردو رضایت دارد تصریح کرد: از مسئولان دانشگاه آزاد برای میزبانی مناسب تشکر می‌کنم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن