فحاشی سرمربی پاس خبرنگار نبود، شخص خاص بود!

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgرضا طلایی منش سرمربی پاس در حالی عنوان می کند که به هیچ خبرنگاری فحاشی نکرده که خبرنگار مورد خطاب پیشتر عنوان کرد که طلایی در صحنه ای که در کنار لیدر سابق پاس ایستاده بود، لفظ ناشایست بکار برده را جمع بسته است!

به گزارش "همدان فوتبال"، طلایی برای فرار از عذرخواهی مدعی است که فحاشی به خبرنگار نداشته است!

اما نکته جالب طلایی منش در مصاحبه با خبرگزاری فارس در این است که او عنوان کرده " همه خبرنگاران قابل احترام هستند و من در این گیر و دار حواشی، مخاطب خود را شخصی خاص قرار دادم که یکی از خبرنگاران ورزشی‎نویس همدان در کنار او بود که این اشتباه رخ داد"!

در واقع سرمربی پاس که لفظ ناشایست بکار برده اش را اطرافیانش در ورزشگاه شنیدند، بر این فحاشی صحه گذاشته منتهی به اعتقاد خودش نه برای خبرنگاری!! بلکه شخص کنار خبرنگار مربوطه!

جالب اینجاست همین شخصی که طلایی مورد خطاب قرار داد سال گذشته بانی انتصابش به عنوان سرمربی پس از استعفای داود مهابادی از پاس بود.

در واقع شخصی که طلایی منش به او فحاشی کرد، سال قبل مسبب حضورش به عنوان سرمربی در پاس بود. جلسه ای که شبانه در دفتر مدیرعامل وقت پاس برگزار شد و طلایی با وجود مخالفت سایرین، با اصرار همین شخص مورد اهانت؛ سرمربی پاس شد هر چند عمر کوتاهی داشت!

البته خبرنگاری که معتقد بود طلایی در فحاشی جمع بسته است هم عنوان کرد که این لیدر سابق پاس هیچ گونه رفتاری نشان نداده بود که طلایی منش متهمش کرده بود!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن