بیم و امید هواداران پاس در هفته سیزدهم!

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_6.jpgاوضاع حساس پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان در جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته دو کشور ، بیم و امید را نزد هواداران فوتبالدوست همدان به اوج رسانده است.   

به گزارش "همدان فوتبال" در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز تیم های پاس شهرداری همدان از گروه سه به ترتیب به مصاف بانی گستر کیش و شاهین ماهشهر می روند.

پاس امروز و از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان پذیرای بانی گستر کیش است و شهرداری در همین ساعت در ماهشهر به مصاف شاهین می رود.

پاسی ها در شرایطی امروز میزبان بانی گستر کیش هستند که نتایج ضعیف کسب شده در بازی های اخیر و مشکلات مالی باشگاه با نگرانی هواداران همراه شده است هر چند شهرداری همدان نیز با وجود قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه سه، جایگاه مطمئنی به لحاظ امتیاز کسب شده ندارد.

هر دو تیم امروز در صورت برتری مقابل حریفان خود می توانند با آسودگی بیشتر به تعطیلات نیم فصل بروند اما شکست در این هفته شاید به قیمت سقوط به رده های پایین تر جدول تمام شود.

** پاس بحران زده، محکوم به برد

پاس این روزها تبدیل به تیم بحران زده شده است و محرومیت و مصدومیت چند بازیکن کلیدی، نتایج ضعیف، حواشی داخلی و مشکلات مالی، اوضاع را برای این تیم بحرانی کرده است.

پاس در بازی امروز مقابل بانی گستر کیش شهرام کوثری ، حامدمیرزایی ،ومجیدجلال پور به دلیل مصدومیت و رامین خسروی ، مجیدخمیسی ، وحیدجلالی نیا و سیدجمال معصومی را به جهت محرومیت در اختیار ندارد تا اوضاع این تیم سخت تر از قبل باشد.

شاگردان طلایی منش از هفته هفتم تاکنون موفق به پیروزی نشده اند تا علاوه بر این مشکلات مالی سبب برهم زدن مسایل روحی و روانی آنها شده است.

ناکامی آنها درنتیجه گیری منجر به اعتراض گستره هواداران شده است و حالا انتظار دارند پاس این بار در بازی خانگی با برتری مقابل بانی گستر کیش به جمع مدعیان گروه سه بازگردد.

همچنین این روزها شایعاتی مبنی بر تغییر کادر فنی پاس شنیده می شود و با این حال هر نتیجه کسب شده در این بازی می تواند در سرنوشت کادر فنی تاثیرگذار باشد.

پاس هم اکنون با 17 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در صورت برتری می تواند امیدوار به صعود یک یا دو پله در جدول رده بندی باشد اما در صورت شکست چه بسا تا رده هفتم جدول سقوط کند.

تساوی پاس در این بازی نیز بیشتر به سود بانی گستر کیش است چرا که این تیم همچنان با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی گروه سه لیگ دو قرار گرفته و خطر سقوط را در کمین خود می بیند.

تیم پاس در این بازی امیدغلامی ، آرمین رحیم زاده ، میلاد داوودی ، رضاحاتمی، امین کعبی ، محمدرضا احمدی ، فرشاد قاسمی ، آرمین طلایی منش ، رضا اطاقی ، محمدمولایی ، مرتضی کرمی ، محسن لطفی ، مسعود رمضانی ، مهدی زارعی ، میلاد جانجان و علی داستانی را در ترکیب 16 نفره خود دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن