شهرداری در جزیره به دنبال تثبیت جایگاه

شهرداری همدان تاکنون شگفتی ساز رقابت های گروه سوم لیگ دسته 2 فوتبال کشور نام گرفته است. b_150_100_16777215_00_images_pasharda_3.jpg

این تیم تاکنون با 13 امتیاز از هفت بازی در حالی توانسته در رده سوم جدول قرار بگیرد که امسال به جمع تیم های لیگ دویی راه یافته است و تاکنون در هیچ یک از بازی های خارج از خانه باخت نداشته است.

به گزارش "همدان فوتبال، شاگردان هادی گل محمدی در این هفت بازی تنها یک باخت آن هم مقابل پاس در همدان کسب کرده اند تا همراه با هف سمنان و نیروی زمینی تهران کمترین شکست را در این دوره از رقابت ها تا پایان هفته هفتم داشته باشند.

این تیم در هفته هشتم بازی ها به مصاف بانی گستر کیش تیم هشتم جدول می رود.

شهرداری چی ها هفته قبل برابر شاهین شهرداری کیش در حالیکه تا واپسین دقایق پیروز میدان بودند، در دقیقه 94 گل تساوی را دریافت کردند تا بوشهری ها از یک باخت خانگی فرار کنند.

حالا نماینده همدان برای دومین هفته متوالی باید در بازی خارج از خانه به میدان برود.

برتری شهرداری در این مسابقه می تواند آنها را در جمع بالانشین های جدول نگه دارد هر چند تساوی هم نتیجه خوبی برای این تیم در بازی خارج از خانه به شمار می رود اما شکست مقابل نماینده کیش شاید نماینده همدان را تا رده هفتم سقوط دهد.

بانی گستر کیش نیز هفته قبل با برد ارزشمند مقابل سردار بوکان توانست از قعرجدول گروه سه خارج شود و حالا درصدد رسیدن به جمع شش تیم اول رقابت ها است.

این تیم در صورت پیروزی مقابل شهرداری می تواند امیدوار به نزدیکی امتیاز با تیم های بالاتر جدول باشد اما شکست یا تساوی در این بازی به سود آنها نخواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن