مسیر سخت شهرداری همدان برای بقا در جمع مدعیان فوتبال لیگ دسته دو

b_150_100_16777215_00_images_01117630.jpgتیم شهرداری همدان در حالی رتبه دوم گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارد که برای بقا در جمع مدعیان دیدارهای سختی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "همدان فوتبال"، شهرداری همدان در 6 بازی گذشته با 11 امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هف سمنان دررده دوم جدول قرار گرفته است در حالی که دیدارهای سختی را تا نیم فصل در پیش دارد.

تیم شهرداری امروز شنبه در بوشهر باید به مصاف شاهین شهرداری بروند و هفته آینده نیز مهمان توسعه کیش هستند.

این تیم در ادامه رقابت ها تا پایان نیم فصل اول با تیم های نیروی زمینی تهران، هف سمنان و شهرداری تبریز دیدار می کند که در مجموع بازی های سختی را باید سپری کند.

شهرداری چی ها برای حفظ جایگاه خود در جمع مدعیان باید در بازی های باقی مانده بتوانند حداکثر امتیاز لازم را کسب کنند.

آنها به جز بازی نخست که باخت تلخ برابر همشهری خود پاس داشتند، در ادامه رقابت ها توانستند سه برد خانگی و دو تساوی خارج از خانه کسب کنند تا با یازده امتیاز در رده دوم جدول گروه سه قرار بگیرند.

شاگردان گل محمدی در شرایطی امروز به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می روند که در صورت شکست در این بازی چه بسا تا رده ششم جدول سقوط کنند.

هم اکنون فاصله تیم اول تا ششم جدول گروه سه تنها یک امتیاز است و با گذشت 6 هفته از رقابت ها ، جدول رده بندی به دو بخش تقسیم شده است.

تساوی شهرداری همدان می تواند امتیاز مناسبی برای این دیدار بیرون از خانه باشد اما برتری مقابل شاهین بوشهر باعث می شود جایگاه نماینده همدان در بین مدعیان جدول مستحکم تر کند.

شکست هفته قبل شاهین شهرداری بوشهر مقابل پاس دیگر نماینده همدان باعث شد تا این تیم صدرجدول را از دست بدهد و حالا آنها نیز به دنبال جبران شکست تلخ در همدان هستند.

بازی پرحاشیه شهرداری بوشهر در برابر پاس در همدان هنوز از اذهان اعضای این تیم فراموش نشده و حالا شاید شهرداری همدان باید تاوان حواشی دیدار با پاس را بدهد.

شهرداری از هفته اول تاکنون شکستی را متحمل نشده است و با هفت گل زده و چهار گل خورده در وضعیت خوبی به لحاظ خط تهاجمی و دفاعی برخوردار است.

* مصدومیت بهترین بازیکن شهرداری

میثم زمانی بدون تردید بهترین بازیکن تیم شهرداری همدان در 6 دیدار گذشته به شمار می رود که البته در دیدار هفته قبل مقابل سردار بوکان دچار مصدومیت شدید شد.

دور 20 روزه این بازیکن از میادین ورزشی سبب شد تا کادر فنی شهرداری نتواند از تاثیر بسزای این بازیکن در زمین بهره مند باشد.

این هافبک شهرداری تاکنون دو گل برای تیمش به ثمر رسانده است و تاثیر بسزایی در بردهای این تیم داشت.

حسن ذوالفقاری دیگر بازیکن مصدوم شهرداری است که در بازی امروز مقابل شاهین شهرداری بوشهر به میدان نخواهد رفت.

* دغدغه های مالی

مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری همدان همچنان پابرجا است و با وجود تلاش های مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، هنوز به طور کامل به نتیجه لازم نرسیده است.

بازیکنان شهرداری از اینکه هنوز پاداش بابت صعود فصل قبل از لیگ سه به لیگ دو کشور را دریافت نکرده اند، شاکی هستند.

امسال نیز بازیکنان شهرداری تاکنون 10 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند و با این حال انتظار دارند تا 30 درصد از قراردادهای این تیم پرداخت شود.

آنها مدعی هستند که با وجود قراردادهای مالی پایین این توقع می رود که مسئولان نسبت به پرداخت به موقع قراردادها اقدام لازم را داشته باشند تا تیم با انگیزه مضاعف در میادین حاضر شود.

هفته گذشته رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرداری از صدور مصوبه واگذاری زمین از سوی شهرداری منطقه یک همدان به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای هزینه در تیم فوتبال این باشگاه خبر داد اما گویا تاکنون این مصوبه به نتیجه ای مناسب نرسیده است.

تیم شهرداری همدان از ساعت 15:45 امروز شنبه در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری این شهر می رود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن