کوتاه و مختصر؛

در 90 این هفته چه گذشت؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_77709.jpgعلي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال مهمان عادل فردوسي پور بود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، فردوسي پور در اين برنامه از او در مورد انتخابات رياست فدراسيون فوتبال سوال پرسيد و از او خواست که بگويد وزارت ورزش براي انصراف دادنش فشار آورده يا نه.

کفاشيان در مورد اين موضوع گفت: «فشار نياوردند اما آن ها نمي خواستند من رئيس بشوم. توقع داشتند انصراف بدهم.»

 

عادل فردوسي پور در اولين برنامه خود در سال 91 علي کفاشيان را به نود برد.

او در مورد حقوق اعضاي کميته هاي مختلف فدراسيون با کفاشيان صحبت کرد و معتقد بود فدراسيون حقوق کمي به کارمندان خود مي دهد که نتيجه اش اتفاقاتي مثل حذف تيم اميد مي شود.

اما علي کفاشيان در جواب او گفت: «ما همين الان هم سالي يک و نيم ميليارد تومان به کارمندان فدراسيون فوتبال حقوق مي دهيم که اين جدا از حقوق داوران است که در سال مبلغي حدود 4 ميليارد تومان مي شود.»

با اين حال عادل معتقد بود فدراسيون نمي تواند با حقوق 400 يا 500 هزار توماني، افراد خبره اي را به کميته هايي مثل کميته آموزش ببرد. البته علي کفاشيان هم قبول کرد که فدراسيون مجبور مي شود به خاطر حقوق کمي که مي دهد، از افرادي مثل ترابيان در چند پست مختلف استفاده کند که نتيجه اش اشتباهاتي مثل اشتباهات منجر به حذف تيم اميد است.

عادل فردوسي پور براي برنامه اين هفته اش 5 اتفاق را در نظر گرفته بود تا بينندگان، يکي از آن ها را به عنوان مهم ترين اتفاق فوتبال ايران در سال نود انتخاب کنند. «حذف تيم ملي اميد و سپاهان»، «درگذشت ناصر حجازي»، «قهرماني مجدد سپاهان در ليگ برتر»، «حضور کارلوس کروش در ايران» و «کاهش سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا» پنج اتفاقي بودند که فردوسي پور انتخاب کرده بود.

از ميان اين گزينه ها درگذشت ناصر حجازي با حدود 50 درصد آرا، بيشتري راي را آورد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن