تعلل عجیب کمیته انضباطی؛

بازی استقلال صنعتی ونساجی چه شد؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_komiteye_enzebati.jpgتنها بازی بلاتکلیف لیگ دسته اول نیازمند اعلام رای از سوی کمیته انضباطی است اما این کمیته تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، دیدار استقلال صنعتی خوزستان و نساجی مازندران در چارچوب هفته هیجدهم لیگ دسته اول قرار بود روز 21 بهمن در اهواز برگزار شود که تیم شمالی در آن دیدار حاضر نشد وبعد از آن مدارکی ازائه داد که دلیل عدم حضورشان، لغو پرواز چارتر بوده اما تیم خوزستانی مدعی است این مدارک بعدها تنظیم گردیده و نساجی به دلیل اعتصاب نفراتش به اهواز نرفته است.

این دیدار هم در تعیین صعود کنندگان به پلی آف و هم در معرفی تیم سقوط کننده تاثیر بسزایی دارد اما گویا کمیته انضباطی تمایلی به اعلام رای در این باره ندارد. سال قبل هم ماجرای کسر امتیاز از پیام مشهد آن قدر با تعلل صورت گرفت که دردسرهای بسیاری ایجاد کرد یا ماجرای شکایت فولاد گستر هم کم حاشیه نداشت. شاید این بار هم باید منتظر حاشیه های خود ساخته تازه ای از سوی فدراسیونی ها باشیم.

به هرحال یا باید بازی سه بر صفر به نفع استقلال گردد و یا رای به برگزاری بازی بدهند. اینکه چرا رای اعلام نشده را حسن زاده رییس کمیته انضباطی باید پاسخگو باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن