اوضاع پاس همدان بحراني است

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0340.gifپاس همدان اين روزها شرايط مناسبي ندارد و اخبار ضد و نقيضي از اين باشگاه به گوش مي‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، فراز كمالوند سرمربي پاس كه در نيم‌فصل با پيشنهاد اغواكننده استيل‌آذين روبرو شد با مخالفت باشگاه پاس حضور در استيل‌آذين را به وقت ديگري موكول كرد اما ظاهرا نتايج چند هفته اخير اين تيم ارتباط تنگاتنگي با اين پيشنهاد داشته و گويا كمالوند براي رسيدن به استيل‌آذين راه را براي خود هموار كرده است.

به دنبال كسب دو شكست پياپي، كمالوند در ياسوج رسما از مربيگري كناره‌گيري كرد و عنوان داشت كه ديگر قادر به ادامه كار با پاس نيست. كمالوند كه با پاس به بن‌بست رسيده بود و مي‌دانست كه همداني‌ها تنها با قهرماني آرام خواهند گرفت و اين كار را نيز براي پاس غيرممكن مي‌دانست تصميم به جدايي گرفت تا در استيل‌آذين تنها به فكر بقا باشد و خود را براي فصل آينده آماده نمايد.

 

 

گفته مي‌شود مربيان پاس درصد بالايي از قراردادهاي خود را دريافت كرده‌اند و در شرايط بدي دست مديران باشگاه را در حنا گذاشته‌اند.

جدايي كادر فني پاس حتي ممكن است باعث جدايي چند بازيكن نيز شود. كمالوند كه اكثر پست‌هاي حساس تيم را توسط بازيكنان خود پر كرده است شايد با جدايي وي آنها نيز هوس جدايي كنند و بازيكناني چون نظرمحمدي، شفيعيان، رضي، جليلي و زارعي تمايلي به ماندن در پاس نداشته باشند؛ هرچند آنها با اين تيم قرارداد دارند و در صورت جدايي نيز نمي‌توانند با تيم ديگري بازي كنند.

پاسي‌ها فعلا جلال چراغپور را مأمور هدايت تیم خود كرده‌اند تا اين مربي بادانش كه ريشه‌اي همداني دارد به كمك بهگندم تمرينات تيم را دنبال كند و مديران پاس، سر فرصت سرمربي تيم را معرفي كنند.

پاس با دو شكستي كه در دو هفته اخير كسب كرد عملا از كورس رقابت خارج شد و حالا راه سختي براي رسيدن به صدر جدول دارد. شايد جابجايي سرمربي يك شوك به تيم باشد و اين تيم در بازي‌هاي آينده نمايش بهتري ارائه كند.

خبرنگار همدان‌پیام روز گذشته تلاش زيادي داشتند تا با مديران پاس تماس بگيرند. متأسفانه تلاش ما راه به جايي نبرد و نتوانست اطلاعات لازم در خصوص اين تغيير و تحولات را از مديران دريافت كند.

پاس روز گذشته تمرينات خود را زير نظر جلال چراغپور انجام داد تا براي بازي روز شنبه در نساجي آماده باشد.

براي هدايت پاس نام مربيان مختلفي بر سر زبان‌هاست. اما براي آنكه به شايعات دامن نزنیم از ذكر نام اين مربيان خودداري مي‌كنيم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن