اولين تمرين پاس بدون كمالوند؛ پاس را چراغپور تمرین داد

b_150_100_16777215_00_images_stories_cheraghpour.jpgتيم فوتبال پاس همدان اولين تمرين خود را در غياب فراز كمالوند مربي مستعفي خود انجام داد. پاسي‌ها در ورزشگاه قدس تحت فرمان جلال چراغپور به خط شدند و تمرينات آماده‌سازي خود را انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، كمالوند و دستيارانش كه استعفا داده‌اند به همدان نيامدند تا جدايي آنها رسميت پيدا كند.

 

بازيكنان پاس هنوز نمي‌دانند سرمربي تيم كيست و فعلا با چراغپور تمرينات آماده‌سازي خود را دنبال مي‌كنند. در تمرين نيز اسامي چند مربي به گوش رسيد و همه منتظرند تا ببينند چه كسي سرمربي پاس مي‌شود.

گفته مي‌شود كمالوند روز گذشته با صوفي در تهران مذاكره كرد تا استعفاي رسمي خود را تقديم سرپرست موقت باشگاه كند.

تمرين ديروز پاس حال و هواي خاصي داشت و بازيكنان با انجام تمرينات سبك ريكاوري كردند تا پس از تمرين امروز راهي قائم‌شهر شوند.

 

 

سرپرست تيم پاس به خبرنگار ما، گفت: هنوز جدايي كمالوند قطعي نشده و وي با صوفي در تهران در حال مذاكره است و تا زماني كه رسما وي استعفا ندهد نمي‌توان در خصوص آينده تيم و مربي صحبت كرد. وي افزود: بايد حرمت و احترام كادر قبلي حفظ شود؛ چرا که آنها نيز زحمت خود را كشيدند.

رمضاني به بازي پاس و شهرداري ياسوج اشاره كرد و گفت: توجيه باخت كار عقلاني نيست و بازي ضعيف بازيكنان را نمي‌توان توجيه كرد اما با مشكلات فراواني به ياسوج رسيديم. تأخير در پرواز تهران، شيراز و علافي تيم در فرودگاه خستگي جسمي و روحي زيادي به تيم منتقل كرد. زمين خراب ياسوج و شرايط حاكم نيز مزيد بر علت شد تا به همراه بازي ضعيف بازيكنان شكست تلخي را بپذيريم و اين مسأله شرايط تيم را سخت كرد.

وي ابراز اميدواري كرد كه بتوان با حمايت همه‌جانبه تيم را حفظ كرده و در بازي‌هاي آينده با كسب نتايج قابل قبول بتوانيم به جايگاه واقعي خود بازگرديم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن