در هفته سيزدهم ليگ دسته سوم كشور؛ ذوب فلزات به دنبال انتقام از ميناشي

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgسیزدهمين هفته از رقابت‌هاي ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان امروز با انجام 5 ديدار در شهرهاي مختلف دنبال خواهد شد كه در يكي از اين ديدارها ذوب فلزات الوند بهار صدرنشين گروه چهارم در ورزشگاه جوانان بهار از ميناشي اسلام آباد پذيرايي خواهد كرد.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، ذوبي‌ها كه در هفته‌هاي اخير بازي‌هاي خوبي انجام داده‌اند و چندين پيروزي پياپي كسب كرده‌اند در اين بازي نيز به دنبال تداوم اين روند هستند.  

 

 

با توجه به اينكه تعطيلات نيم فصل پس از انجام اين هفته آغاز خواهد شد، بازيكنان اين تيم با پيروزي در اين ديدار با روحيه مضاعفي راهي تعطيلات خواهند شد.  ذوب فلزات در حال حاضر با حاشيه امنيت 5 امتيازي در صدر جدول رده‌بندي قرار دارد و مصاف با يكي از قعرنشينان ليگ، قبل از تعطيلات مي‌تواند فاصله امتيازي اين تيم را با ديگر تيم‌هاي مدعي افزايش دهد.

شاگردان علي ضميري در هفته دوم رقابت‌ها با شكستي سنگين مقابل ميناشي، شهر اسلام آباد را ترك كردند و اين شكست انگيزه بالايي براي بازيكنان اين تيم است تا باخت دور رفت را در اين بازي خانگي جبران كنند و به نظر مي‌رسد با توجه به شرايط بازيكنان و روند صعودي ذوب اگر بازيكنان دچار غرور و حاشيه نشوند با توجه به اينكه تيم حريف به تازگي سرمربي خود را بركنار كرده است و حال و روز چندان خوبي ندارد پيروزي شيريني پيش روي نماينده استان است.

در ديگر ديدارهاي گروه چهارم و در حساس‌ترين ديدار شهرداری بروجرد و گلچین رباط کریم تيم‌هاي بالانشين جدول بازي سختي با هم دارند. شهرداری بانه تيم سوم جدول رده‌بندي از مهر اراک پذيرايي مي‌كند، دارایی اراک قعرنشين گروه ميزبان دارتاک لرستان است و در آخرين ديدار اين گروه نيز پرسپولیس دره شهر به مصاف فجر دهلران مي‌رود.

شايان ذكر است كه در اين هفته از رقابت‌ها شهرداري صحنه استراحت دارد و تمامي بازي‌ها رأس ساعت 14 آغاز خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن