اوج حساسيت در هفته بيستم ليگ برتر استان؛ مهر همدان به دنبال تثبيت صدرنشينی

b_150_100_16777215_00_images_stories_hamedanpayam.gif

مسابقات فوتبال ليگ برتر استان به هفته‌هاي پاياني خود نزديك مي‌شود و حساسيت در بالا و پايين جدول رده‌بندي به اوج خود رسيده است كه اين به جذابيت بازي‌ها خواهد افزود.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان فوتبال"، بيستمين هفته از ليگ برتر امروز و فردا با انجام پنج ديدار دنبال خواهد شد كه جابجايي در صدر جدول مي‌تواند مهمترين اتفاق باشد.

 

در تنها ديداري كه امروز انجام مي‌شود، احسان سپيده نهاوند تيم دوم جدول رده‌بندي ديدار سختي مقابل نوسازي مدارس خواهد داشت. اين بازي كه در ورزشگاه عليمراديان انجام مي‌شود از يك سو احسان سپيده را براي يك روز هم كه شده صدرنشين ليگ خواهد كرد و از سوی ديگر نوسازي مدارس با كسب حداقل امتياز از اين ديدار مي‌تواند بقاي خود را در ليگ برتر تا حدودي مسجل كند.

 

در حساس‌ترين ديدار هفته بيستم فردا مهر همدان كه هفته‌هاست صدرنشين ليگ است در زمين تختي نهاوند به ميدان خواهد رفت. مهر براي قهرماني و صعود به ليگ دسته سوم كشور جايي هيچگونه اشتباهي در اين بازي ندارد و در طرف ديگر تختي نهاوند با پيروزي در اين ديدار مي‌تواند صدر جدول را به همشهري خود احسان‌سپيده هديه كند و خود را به عنوان مدعي يكي از جايگاه‌هاي اول تا سوم معرفي نمايد.

در يكي ديگر از بازي‌هاي مهم هفته، خانه جوانان ملاير كه در مكان سوم قرار دارد و هفته‌هاي خوبي را سپري كرده است براي تثبيت جايگاه خود پذيراي تالار وحدت خواهد بود. تالاري‌ها كه تا اين هفته از دور برگشت شكستي را تجربه نكرده‌اند با پيروزي در اين ديدار خود را تا رده سوم بالا خواهند كشيد و با توجه به اينكه يك بازي نيز نسبت به ديگر تيم‌ها كمتر دارد خود را به عنوان يكي از مدعيان معرفي خواهد كرد. اين بازي در ورزشگاه تختي ملاير انجام خواهد شد.

شهرداري رزن و شهيد اميني همدان ديگر ديدار اين هفته را انجام مي‌دهند. شهرداري براي بقا و تثبیت مكان خود در ميانه‌هاي جدول به دنبال كسب پيروزي از اين ديدار خانگي است و شهيد اميني بي‌انگيزه كه شانسي براي كسب مقام ندارد فقط به دنبال بالا كشيدن خود تا رده چهارم خواهد بود. ورزشگاه سرداران رزن ميزبان اين ديدار خواهد بود.

پنجمين ديدار هفته مصاف ذوالفقار تويسركان و وحدت ملاير خواهد بود كه اين ديدار با كناره‌گيري تيم تويسركاني برگزار نخواهد شد.

 شايان ذكر است كه در اين هفته تيم شيرودي لالجين استراحت دارد و تمامي بازي‌ها رأس ساعت 14 انجام خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن