ليگ دسته دوم در ايستگاه یازدهم؛ پاس نوين در عوارضي شهرداري دزفول

b_150_100_16777215_00_images_stories_hamedanpayam.gifهفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان امروز با انجام 4 بازي آغاز مي‌شود كه در حساس‌ترين بازي پاس نوين همدان و شهرداري دزفول به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش "همدان فوتبال" روزنامه محلی "همدان پیام" امروز نوشت: تيم فوتبال پاس نوين كه با يك بازي كمتر با 18 امتياز به همراه گسترش فولاد تبريز در صدر جدول رده‌بندي قرار دارد براي استحكام جايگاه خود به پيروزي در اين بازي 6 امتيازي سخت نياز دارد و بازيكنان اين تيم به قصد كسب پيروزي راهي دزفول شده‌اند. در آن سوي ميدان نيز تيم شهرداري دزفول از تيم‌هاي مدعي است و در بازي‌هاي خانگي كمتر باج مي‌دهد.

 

رضا طلايي، سرمربي تيم پاس نوين كه به همراه كادر فني تيم سرحال و آماده‌اي را روانه مسابقات كرده فقط به صعود فكر مي‌كند و براي رسيدن به اين آرزو تيم پاس نوين هم‌قسم شده‌اند تا به ليگ يك صعود كنند.رضا طلايي، سرمربي تيم پاس نوين كه به همراه كادر فني تيم سرحال و آماده‌اي را روانه مسابقات كرده فقط به صعود فكر مي‌كند و براي رسيدن به اين آرزو تيم پاس نوين هم‌قسم شده‌اند تا به ليگ يك صعود كنند.

 

پاس نوين فوتبال تهاجمي و خوبي را به نمايش مي‌گذارد و خط دفاعي اين تيم يكي از خطوط دفاعي برتر در ليگ است و تنها 5 گل دريافت كرده‌اند. اما خط حمله علي‌رغم ثبت 15 گل فرصت‌هاي خوبي را از دست داده‌اند. اين تيم توان لازم براي صعود را دارد و اگر مسابقات خود را به همين منوال ادامه دهد يكي از شانس‌هاي صعود خواهد بود.

در رقابت‌هاي ليگ دسته دوم 4 تيم در فواره صعود قرار دارند اما رقابت اصلي بين پاس نوين، سايپای مهر كرج و گسترش فولاد تبريز است كه در بالاي جدول رقابت سخت و فشرده‌اي را با هم دارند. پاس در ديدار امروز كار سختي پيش رو دارد. غلبه بر شهرداري دزفول چندان راحت نخواهد بود و بازيكنان پاس بايد تمام هوش و حواس خود را معطوف اين بازي كنند و با كسب نتيجه لازم راه خود را در بالاي جدول هموار كنند. حضور يدي و سيفي انگيزه و روحيه تيم را دوچندان مي‌كند و اين دو پيشكسوت فوتبال استان با حمايت مالي نامي نيك از خود به يادگار خواهند گذاشت. پاس با تكيه بر نيروهاي بومي نتايج خوب و قابل قبولي گرفته است و انتظار مي‌رود كه در بازي‌هاي آينده نيز اين موفقيت‌ها تكرار شود.

پاس اكنون بازيكنان شاخص و خوبي دارد و روز به روز به آمادگي و هماهنگي لازم دست پيدا مي‌كند.

حضور بازيكناني چون بلاغي، بهبهاني، عاشوري، معصومي، خدابنده‌لو، كاظمي، لطفي و ... براي هر تيمي نعمت است. پاس نوين اگر از عوارضي شهرداري دزفول به سلامت عبور كند مي‌تواند به قهرماني نيم‌فصل اول خوش‌بین باشد.

بازگشت پيام خراسان به زيان پاس نوين شد و حال بايد منتظر ماند و ديد كه فدراسيون چه عكس‌العملي نسبت به اين بازگشت خواهد داشت.

اما در ساير ديدارهاي اين هفته تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز صدرنشين رقابت‌ها راهي آبادان شده است تا با نفت نوين ديدار كند.

 اين بازي نيز از حساسيت بالايي برخوردار است و جدال تيم‌های اول و چهارم جدول ديدني است. دو تيم انتهای جدولی پرسپوليس برازجان و پيام خراسان فينال قعرنشينان را برگزار مي‌كنند. پيام كه در دو بازي مسابقات شركت نكرد و از جدول رقابت‌ها حذف شد دوباره به رقابت‌ها بازگشت و امروز راهي برازجان شده است تا با پرسپوليس ديدار كند.

نفت اميديه در ورزشگاه اختصاصي خود ميزبان داتيس لرستان است. دو تيم كه در ميانه ميدان و در همسايگي يكديگر قرار دارند براي كسب پيروزي به ميدان مي‌روند.

اما اين مسابقات فردا با انجام 3 بازي دنبال خواهد شد. چوكای تالش از نوژن شهرداري نوشهر پذيرايي مي‌كند و آشيان گستران ورامين ميزبان پرشيان زنجان خواهد بود. تيم مهر كرج نيز راهي بندرعباس مي‌شود تا با منطقه ويژه مصاف كند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن