مسئولان پاس دست بجنبانند؛ مجید حیدری پاسی خواهد شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_untitled1245.jpgمدافع سخت کوش و متعصب فصل گذشته پاس در شرایط بازگشت به این تیم قرار گرفته است.

به گزارش "همدان فوتبال"، مجید حیدری که فصل گذشته با پیراهن پاس بازیهای خوبی را از خود به نمایش گذاشت، در پایان فصل پیش و پس از سقوط پاس به تیم مقاومت سپاسی شیراز پیوست.

با توجه به اختلافی که وی با یاوری، سرمربی جدید تیمش که قبلا سابقه همکاری با هم در همین تیم پاس را در فصل گذشته داشتند، از تیم مقاومت سپاسی کنار گذاشته شده است.

شنیده می شود که اختلافات بوجود آمده ریشه در زمان حضور این دو در تیم پاس همدان دارد و این بازیکن در حال حاضر تمایل زیادی به بازگشت به پاس دارد و در گفتگو با پایگاه خبری "همدان فوتبال" این مطلب را تائید کرد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز مشتری این بازیکن است و با توجه به محرومیت شیث رضایی و محمد نصرتی با این مدافع خوب و متعصب وارد مذاکره شده است اما خود حیدری پاس را بیشتر می‌پسندد.

باید منتظر بود و دید که تیم پاس با توجه به نقاط ضعفی که در خط دفاعی دارد، این بازیکن که سابقه حضور در پاس را دارد و با جو همدان نیز آشنایی کامل دارد، را جذب خواهد کرد یا خیر!؟

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن