احداث ۱۶ زمین مینی‌فوتبال در همدان

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از احداث ۱۶ زمین مینی‌فوتبال در استان خبر داد.
به گزارش "همدان فوتبال"، حمید سیفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه امسال با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد تومان این تعداد زمین در سطح استان ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: به طور میانگین این تعداد پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی گفت: در صورت تخصیص اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریالی، ۱۶ زمین چمن و مینی‌فوتبال امسال به بهره‌برداری می‌رسد که اتفاقی شایسته برای ورزش همدان خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: اگر مشکلات مالی اجازه دهد، امسال علاوه‌ بر این تعداد در مجموع می‌توانیم شاهد افتتاح و بهره‌برداری ۲۴ زمین مصنوعی در استان همدان باشیم.
وی با بیان اینکه در صورت افتتاح این زمین چمن‌ها، تعداد زمین چمن مصنوعی و مینی‌فوتبال استان به ۳۳ مورد افزایش خواهد یافت گفت: مجموعه ورزش و جوانان برای توسعه ورزش به همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های استان نیاز دارد.
سیفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام و در دست احداث ورزش استان باشیم.
وی افزود: در حال حاضر ۹ زمین چمن مصنوعی و مینی‌فوتبال در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد هفت مورد در حوزه روستایی و دو مورد در حوزه شهری بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: کار احداث هشت زمین چمن روستایی و شهری نیز از قبل آغاز شده و به طور میانگین این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن