پاس همدان در لیگ ۲ ماندنی شد

b_150_100_16777215_00_images_seyfi.jpgمدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:با توجه به لغو انتقال تیم فوتبال پاس همدان به لیگ یک، این تیم کارش را در لیگ ۲ ادامه می‌دهد.
حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان در نشست امروز با رسانه‌ها با اشاره به اینکه به خریدار امتیاز لیگی برای تیم پاس تا پایان وقت اداری امروز برای نقل و انتقال امتیاز فرصت داده بودیم، گفت: بعید است این اتفاق رخ دهد و پاس کار خود را در این فصل در لیگ ۲ ادامه می‌دهد.
او ادامه داد: تا پایان این هفته جلسه‌ای با حضور دکتر حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان، استاندار و رئیس هیئت فوتبال برگزار می‌کنیم و در همین جلسه تکلیف مدیرعامل و مربی پاس مشخص می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به این که پاس تیم نخست و برند فوتبال همدان است عنوان کرد: این تیم به نوعی تیم ملی مردم استان همدان محسوب می‌شود و به شدت پیگیر وضعیت آن هستیم.
سیفی با گلایه از برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان در دوران پنجم که برای اعطای کمک دو میلیاردی مسئولان به تیم پاس مانع‌تراشی کردند تصریح کرد:یکی از اعضا گفته بود ما پول پاکبانان را به پاس نمی‌دهیم درحالی که این پول اصلا مربوط به شهرداری نبود.
او بیان کرد: حالا در دوره ششم همان عضو به دنبال تصویب بودجه ۱۰ میلیاردی برای تیم شهرداری در ورزش حرفه‌ای است، حال جای سوال است که این ۱۰ میلیارد تومان پول و حق پاکبانان عزیز نیست؟
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به این که عدم پرداخت ۲ میلیارد کمک به پاس ضربه سنگینی به تیم پاس در فصل گذشته زد تاکید کرد: تا جایی که قانون به ما اجازه می‌دهد از پاس حمایت می‌کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن