رییس هیات فوتبال همدان: شایسته برخورداری از کرسی‌ در فدراسیون هستیم

b_150_100_16777215_00_images_0xf44b65981bf2d5fe_0.jpgرییس هیات فوتبال همدان: شایسته برخورداری از کرسی‌ در فدراسیون هستیم
 عباس صوفی روز جمعه در حاشیه برگزاری دوره آموزش داوری فوتبال در همدان، براظهار داشت: برای تقویت جایگاه فوتبال استان نیاز به کسب کرسی‌ در فدراسیون داریم تا بتوانیم به خوبی از منافع خود دفاع کنیم. وی با تمجید از جایگاه داوران همدانی در سطوح ملی و بین المللی فوتبال، بیان کرد: […]
به گزارش خبرگزاری نصیرنیوز به نقل از ایرنا، عباس صوفی روز جمعه در حاشیه برگزاری دوره آموزش داوری فوتبال در همدان، براظهار داشت: برای تقویت جایگاه فوتبال استان نیاز به کسب کرسی‌ در فدراسیون داریم تا بتوانیم به خوبی از منافع خود دفاع کنیم.
وی با تمجید از جایگاه داوران همدانی در سطوح ملی و بین المللی فوتبال، بیان کرد: همدان جزو استان‌های پیشرو در پرورش داوران مستعد و افتخارآفرین در سطوح ملی و بین المللی است.
صوفی خاطرنشان کرد: پیام حیدری داور موفق در لیگ برتر و میادین بین المللی محصول نخبه پروری داوری در همدان است که نشان می‌دهد این استان جایگاه ارزشمندی به لحاظ داوری فوتبال دارد.
وی گفت: همواره از منافع داوری استان در فدراسیون نیز دفاع کرده‌ایم و اکنون شاهد قضاوت داوران استان در تمامی سطوح هستیم.
رییس هیات فوتبال همدان رسیدن به سقف داوری در سطح کشور و بین‌المللی را هموار دانست و گفت: داوران جوانی که در این دوره داوری شرکت کرده‌اند باید بدانند با تلاش به جایگاه برتر خواهند رسید.
دوره آموزش داوری ارتقای درجه ۳ به ۲ با حضور ۳۰ شرکت کننده به مدرسی “هرمز مشفق” در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن