سرپرست پاس: تمرین تیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpgسرپرست تیم پاس گفت: دور جدید تمرینات تیم پاس از روز شنبه آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود و براین اساس بازیکنان غیربومی با هماهنگی صورت گرفته قرار است فردا جمعه وارد همدان شوند.
میثم ناصرنژاد روز پنجشنبه  افزود: مهره‌های مدنظر کادر فنی تیم نیز جذب شده و نگرانی بابت بازیکن وجود ندارد هر چند برخی از آن‌ها رسانه‌ای شده‌اند اما بنا به دلایلی اکنون نمی‌خواهیم اسامی آن‌ها را از مرجع رسمی باشگاه رسانه‌ای کنیم.
وی بیان کرد: نباید این تصور باشد که پاس رها شده و سرمربی تیم فعالیتی ندارد چرا که در این مدت بازیکنان مدنظر جذب شده‌اند و تمامی آن‌ها فردا جمعه قرار است به همدان سفر کنند.
ناصرنژاد افزود: همچنین در چند پست نیز چند بازیکن جذب می‌شوند و سرمربی تیم متعهد است و تمام سعی ما بر این است که امکانات مورد نیاز او را مهیا سازیم.
سخنگوی تیم پاس با قدردانی از حمایت مسوولان به ویژه عباس صوفی رییس هیات فوتبال استان گفت: رییس هیات فوتبال مانع تعطیلی فعالیت تیم شد و پیگیری لازم را صورت داد تا این اتفاق ناخوشایند صورت نگیرد.
ناصرنژاد با قدردانی از اعضای کانون هواداران تیم پاس گفت: کانون هواداران در هفته جاری نشست‌های مختلف را با مدیرکل ورزش و جوانان و نیز ریاست هیات فوتبال استان داشته‌اند و بزودی نشستی را با مدیرعامل باشگاه و سپس سرمربی تیم خواهند داشت.
وی با بیان اینکه هواداران تا تکمیل شدن پازل تیم پاس باید صبوری به خرج دهند، گفت: به هر حال صعود نکردن تیم در فصل گذشته شوک بزرگی برای مسوولان و هواداران بود و اکنون نیز تمامی هزینه‌ها از سوی امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه انجام شده و در همین یک ماه اخیر نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.
ناصرنژاد بیان کرد: همه باید از تیم پاس حمایت کنند تا در فضایی همدل و متحد این تیم به نحو احسن شکل بگیرد و اینکه از زوایای منفی به تیم نگاه کنیم و مدام به مشکلات دامن بزنیم، مشکلی را حل نمی‌کند و منجر به دلسردی مجموعه می‌شود.
سرپرست تیم پاس خاطرنشان کرد: امیر عظیمی همچنان پای کار است و امیدوارم موانع موجود حل شود، اگر در شرایط فعلی حمایت مدیرکل ورزش، رییس هیات فوتبال و مدیرعامل باشگاه را هم از دست بدهیم، تیم شکل نمی‌گیرد و حسرت آنرا خواهیم خورد.
وی با تاکید بر اینکه تیم پاس با قدرت برنامه تمرینی خود را از شنبه آغاز می‌کند، گفت: مهدی پاشازاده سرمربی تیم درصدد بود از اواسط هفته جاری برنامه تمرینی شکل بگیرد اما برخی مشکلات در آماده‌سازی امکانات در همدان مانع شد، با این حال برنامه خود را ارایه داده و تمرینات با قدرت از روز شنبه شروع می‌شود.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن