با دستور وزير صنعت، معدن و تجارت؛

صنعتي‌ها ملزم به شفاف سازي هزينه‌ها شدند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop_football.jpgباشگاههاي سپاهان، فولاد خوزستان، مس کرمان، ذوب آهن اصفهان، پيکان، سايپا، تراکتور سازي، ماشين سازي تبريز، آلومينيوم ايران، آلومينيم المهدي و گل گهر ملزم به رعايت دستور العمل و ضوابط مربوط به شفاف سازي هزينه هاي خود شوند .

 

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش وجوانان، در نامه مهندس نعمت زاده به مديران عامل شرکتهاي صنعتي اين وزارتخانه آمده است :

 

 

با سلام

در راستاي اجراي فرامين مربوط به عملياتي نمودن اقتصاد مقاومتي در ورزش و نظام باشگاه داري و پيشبرد سالم سازي فوتبال و در خواست وزير محترم ورزش و جوانان به همراه دستورالعمل و ضوابط مربوط به شفاف سازي هزينه هاي باشگاه هاي فوتبال ليگ برتر فدراسيون فوتبال جهت ملاحظه و رعايت دقيق مفاد اعلامي، با تاکيد بر پرهيز از هرگونه پرداخت رسمي يا غير رسمي و غير شفاف، مستقيم يا غير مستقيم به باشگاه، تيم ، بازيکنان ؛ کادر فني ، ... و بيرون از چارچوب مصوب، ارسال مي گردد .

 

مجددا بر رعايت دقيق مفاد نامه مطروحه و اهتمام براي اجراي شايسته سياستهاي وزارت ورزش و جوانان مرتبط با حوزه تحت تصدي تاکيد مي نمايد.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن