تيم‌هاي حاضر در جام ملت‌هاي آسيا مشخص شدند

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_iran.jpgتيم ملي فوتبال عراق با پيروزي برابر چين در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا 2015 صعودش را به اين رقابت‌ها نهايي کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال" در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا هفت ديدار از گروهاي مختلف برگزار شد که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها تيم ملي فوتبال عراق موفق شد با نتيجه سه بر يک چين را از پيش رو بردارد و با 9 امتياز صعودش را به مرحله گروهي نهايي کند.


در اين گروه عربستان با 13 امتياز صعود خود را به عنوان تيم نخست نهايي کرده است. چين هم به عنوان بهترين تيم سوم به دور بعد راه يافت.


در آخرين ديدار اين گروه هم تا ساعاتي ديگر عربستان به مصاف اندونزي مي‌رود. اين ديدار براي هر دو تيم جنبه تشريفاتي دارد.


گروه A

در ديدار نخست اين گروه عمان موفق شد با نتيجه سه بر يک سنگاپور را از پيش رو بردارد. در ديگر ديدار اردن با نتيجه دو بر يک سوريه را از پيش رو برداشت. در اين گروه عمان با 14 امتياز و اردن با 12 امتياز به ترتيب به عنوان تيم هاي اول و دوم به مرحله نهايي راه‌ يافتند.


گروه E

در اين گروه دو ديدار برگزار شد. در ديدار نخست جدال دو تيم امارات و ازبکستان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در ديگر ديدار برگزار شده از اين گروه ويتنام موفق شد با نتيجه سه بر يک هنگ هونگ را از پيش رو بردارد. در اين گروه امارات با 16 امتياز به عنوان تيم نخست به مرحله نهايي صعود کرد. ازبکستان هم با 11 امتياز به عنوان تيم دوم به مرحله گروهي راه يافت.


گروه D

در نخستين ديدار اين گروه يمن در ورزشگاه خانگي خود با نتيجه دو بر يک برابر مالزي تن به شکست داد. در ديگر ديدار اين گروه قطر در دوحه به مصاف بحرين رفته است که نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيده است. در اين گروه بحرين با 13 امتياز و قطر با 12 اميتاز صعود خود را به دور نهايي مسجل کرده‌اند.

 

پيش از اين هم ايران و کويت صعود خود را از گروه B به دور نهايي مسجل کردند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن