کريمي: هميشه سرباز وطن بودم

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_ali_karimi.jpgهافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: خوشحال مي‌شوم که به تيم ملي در جام جهاني کمک کنم .


به گزارش "همدان فوتبال"، علي کريمي در واکنش به اظهارات کي‌روش که درهاي تيم‌ملي به روي کريمي باز است گفت: ايشان هميشه همه‌جوره به من لطف داشته‌اند و من از لطف ايشان به خودم سپاسگذارم.

 

وي افزود: اين حرف‌ها را به خاطر حرف‌هاي کي‌روش نمي‌زنم اما من هميشه آرزويم سربلندي تيم ملي کشورم است حالا يا بدون من و يا با من.


کريمي ادامه داد: خوشحال مي‌شوم که بتوانم به تيم ملي کشورم در جام جهاني کمک کنم به همين دليل هميشه سعي کرده‌ام در تراکتور آنقدر خوب باشم که بتوانم نظر سرمربي تيم ملي کشورم را جلب کنم. اميدوارم که اين اتفاق بيفتد.


کريمي خاطرنشان کرد: ما همه بايد کمک کنيم تا تيم ملي با آرامش و يک برنامه‌ريزي خوب به جام جهاني برود چون کار بسيار سختي را در پيش داريم. اگر هم در جام جهاني موفق شويم دل 80 ميليون ايراني شاد شده که به نظرم بهترين هديه به بازيکنان و کادر فني تيم ملي است. اميدوارم بتوانم با تلاش و کوشش بيشتر در ليست تيم ملي باشم چون هميشه آرزويم خدمت به وطن مانند يک سرباز است.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن