مدیرکل ورزش همدان: جذابیت مینی فوتبال کمتر از فوتبال نیست

b_150_100_16777215_00_images_seyfi.jpg مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مینی فوتبال هر چند جزو رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون همگانی است اما جذابیت آن باتوجه به شباهت برگزاری مسابقات و قوانین، کمتر از فوتبال نیست.
 حمید سیفی روز سه شنبه در مراسم اعطای احکام مسوولان کمیته‌های مختلف مینی فوتبال همدان اظهار داشت: حمایت از رشته‌های نوپا را در دستور کار داریم و انتظار ما برنامه ریزی در راستای رشد و اعتلای رشته‌های جذاب و جدید است.
وی بیان کرد: مینی فوتبال به تازگی زیرمجموعه هیات ورزش‌های همگانی استان همدان شکل گرفته است و با توجه به حضور افراد باتجربه و توانمند در این عرصه، به طور قطع موفق خواهد بود.
سیفی افزود: با برنامه ریزی منسجم در این رشته ورزشی، قطع به یقین همانند فوتبال شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران در این رشته نیز خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: از ورزش مینی فوتبال حمایت همه جانبه خواهیم داشت و آماده هرگونه همکاری هستیم.
رییس کمیته مینی فوتبال استان همدان نیز گفت: این رشته ورزشی از جایگاه جهانی برخوردار است و در سال‌های اخیر شاهد برگزاری جام جهانی در قاره‌های مختلف بوده‌ایم.
میثم ناصرنژاد افزود: انجمن مینی فوتبال به تازگی در کشورمان شکل رسمی گرفته و در ماه‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر این ورزش در استان‌های مختلف هستیم.
وی اضافه کرد: شناسایی استعدادها، توجه به دوره‌های آموزشی و نیز برگزاری مسابقات مختلف را در دستور کار داریم.
ناصرنژاد خاطرنشان کرد: برای توسعه این ورزش برنامه محور قدم بر می‌داریم و براساس قوانین انجمن مینی فوتبال کشور، به دنبال بسط و توسعه این ورزش در سطح استان هستیم.
در این مراسم مرتضی کوکبی به عنوان دبیر، محمود نظری رییس کمیته مربیان، رضا اردویان رییس کمیته فنی، علیرضا نوروزی رییس کمیته آموزش، یعقوب انصاری رییس کمیته مسابقات، مهدی رنجبر رییس کمیته فرهنگی، سارا مخدومی رییس کمیته روابط عمومی و مجتبی رنجبر رییس کمیته امور شهرستان‌ها معرفی شدند.
همچنین به زودی روسای کمیته‌های اقتصادی، انضباطی، داوران و پزشکی نیز معرفی خواهند شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن