فوتبال درصدر مصدومان ورزشی همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_football.jpgورزش فوتبال با ۸۱ مصدوم درصدر جدول مصدومان ورزشی استان همدان در سال جاری قرار دارد.
دبیر هیات پزشکی‌ ورزشی استان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۴ ورزشکار در سطح میادین و مسابقات این استان دچار آسیب دیدگی شده‌اند. که فوتبال بیشترین آسیب دیده را در بین ورزش‌های فعال در استان داشته است.
خسرو اصله به ایرنا اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۶۲ ورزشکار دچار مصدومیت شدند و از این تعداد ۱۴۵ ورزشکار در رشته فوتبال آسیب دیده‌اند.
وی اضافه کرد: بیشترین نوع آسیب دیدگی ورزشکاران همدانی در حین تمرین و مسابقات به ترتیب از ناحیه زانو، کشیدگی تاندون و بافت‌های عضلانی بوده است.
 دبیر هیات پزشکی‌ ورزشی استان بیان کرد: هزینه بستری و جراحی تمامی افراد آسیب دیده منتقل شده به فدراسیون پزشکی ورزشی کشور رایگان بوده است و این اقدام اهمیت برخورداری از بیمه ورزشی را نشان می‌دهد.
وی پوشش بیمه ورزشی را بهترین پشتوانه برای ورزشکاران به هنگام مصدومیت و آسیب دیدگی دانست و افزود: ورزشکاران مصدوم از مزیت های بیمه ورزشی می توانند استفاده لازم را داشته باشند. هم اکنون بیش از ۷۰ هزار ورزشکار همدانی زیرنظر بیمه ورزشی قرار دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن