آقای استاندار تصمیم امروز را به فردا موکول نکنید!

امروز علیه مدیرعامل پاس شعار دادند، فردا ...

b_150_100_16777215_00_images_stories_nikbakht-ramezani.jpgشعارهای رنگارنگی که امروز در غیاب عبدالحمید رمضانی در ورزشگاه شهدای قدس و پس از بازی الوند مقابل استقلال اهواز نثار مدیرعامل پاس کردند، جای بسی تامل دارد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، دیگر طاقت تماشاگران همدانی به خصوص حامیان فوتبال پاس و الوند به سر آمده تا جایی که با وجود شکست الوند مقابل استقلال اهواز، ترکش انتقادها به سمت رمضانی مدیرعامل پاس شلیک می شود!

 

نمی‌توان ادعا کرد که این شعارها خطی و هماهنگ شده است چرا که به صورت پراکنده بر روی سکوها سر داده شد و حضور امید طیری سرمربی سابق پاس هم که به اذعان تماشاگران مورد بی مهری رمضانی قرار گرفت باعث تشدید شعارها در مقابل دیدگان میهمانان حاضر در جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس همدان شد!

 

این شعارها قطعا در ادامه مسابقات تبعات مطلوب به دنبال نخواهد داشت و استاندار همدان که هم اکنون ریاست هیات مدیره باشگاه پاس را برعهده دارد باید گوش به زنگ باشد.

 

هرچند محمدناصر نیکبخت نزد هواداران فوتبال همدان به خاطر عقبه درخشان گذشته اش در این شهر محبوبیت دارد اما نباید فراموش کرد که هرگونه تغییر در مدیریت باشگاه در گروی تصمیم شخص وی است و شرایطی که امروز در ورزشگاه حاکم بود نشان داد که تماشاگران از عملکرد مدیرعامل تیم پاس اصلا رضایت ندارند و خواستار برکناری او هستند.

 

با این حال استاندار همدان باید تا دیر نشده فکری به حال مجموعه اش بکند چرا که قطعا در صورت عدم نتیجه گیری تیم، در بازی خانگی آینده گستره شعارها موج سنگینی را بر پیکره فوتبال همدان می زند!

 

امروز علیه مدیرعامل پاس شعار سر دادند اما فردا روزی شاید سایرین مورد غضب قرار بگیرند که دیگر آن موقع جایی برای جبران نبوده و جمع و جور کردن فضا امکان پذیر نباشد!

 

نویسنده: میثم ناصرنژاد


نظرات   

 
+2 #5 جلیل- لیدر 1392-10-17 08:51
آقای نیکبخت عزیز
ما سالهاست که شما رو تو ورزش میشناسیم که اهل حمایت هسین و ورزشدوست
جان عزیزانت ای رمضانیه تا دیرتر نشده بفرست بره که پاس همدانه نابود کرد
 
 
+8 #4 آدای گرگی 1392-10-16 16:38
پاس یواش یواش داره ناامیدمان مکنه با این وضع مدیریتی وحرفای غیرحرفه ای سرپرست وتصمیمای ضعیف مسئولای همدان
 
 
+8 #3 فقط همدان 1392-10-16 15:18
عیسی صالحی با چاپلوسی تمام پاسخ این مطلب شما رو در سایت رسمی پاس داده

آقای صالحی پاچه استاندار رو بخارون که خوب میخارونی
 
 
+6 #2 فقط همدان 1392-10-16 15:13
ما خر رو نمیخواستیم پالانشو عوض کردن
 
 
+7 #1 Ali Pasi 1392-10-16 11:45
آقای نیکبخت استاندار محترم همدان یک مدیر بومی باید جایگزین رمضانی بشه و تا دیر نشده سرمربی تیم رو انتخاب کنین و به نظر من علی اصغر مدیرروستا یا امید طیری رو بیارین !!!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن