لیگ ۲ فوتبال کشور؛ عبور از شهرداری ماهشهر مسیر خروج پاس همدان از بحران

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgهفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی امروز /سه شنبه/ در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که در یکی از مهم ترین این دیدارها، پاس همدان میزبان شهرداری ماهشهر است.
به گزارش "همدان فوتبال"، و به نقل از ایرنا رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ۲ گروه چهارده تیمی در جریان است و امروز ۲ رقیب دیرینه لیگ ۲ در همدان به مصاف هم می‌روند.
پاس همدان در شرایطی میزبان شهرداری ماهشهر است که از سه بازی قبلی خود ۲ شکست و یک تساوی کسب کرده و با یک امتیاز در بدترین وضعیت ممکن قعرنشین جدول گروه یک است.
شهرداری ماهشهر اما به مراتب شرایط بهتری نسبت به پاس دارد و با یک برد و ۲ تساوی توانسته در جایگاه پنجم جدول مسابقات قرار بگیرد.
ضعف گلزنی پاشنه آشیل ۲ تیم
تیم‌های پاس و شهرداری ماهشهر در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که به لحاظ گلزنی در سه بازی گذشته خود با مشکل روبه رو بوده‌اند.
پاسی‌ها تنها در دیدار نخست خود که با شکست مقابل نیروی زمینی تهران همراه شد، موفق به گلزنی شدند و در ۲ دیدار اخیر خود به این توفیق نرسیدند.
نبود مهاجم تمام عیار و گلزن در تیم پاس مشهود است و مهاجمان فعلی این تیم نیز نتوانسته‌اند در حد واندازه یک بازیکن گلزن یا حتی گلساز ظاهر شوند.
با این حال تیم پاس از خط دفاعی متزلزل رنج می‌برد و دریافت ۶ گل در سه بازی نشان می‌دهد که به طور میانگین در هر بازی ۲ گل خورده سهم این تیم بوده است.
تیم پاس از خط دفاعی متزلزل رنج می‌برد و دریافت ۶ گل در سه بازی نشان می‌دهد که به طور میانگین در هر بازی ۲ گل خورده سهم این تیم بوده است.
مصدومیت ناگهانی امین کاشفی مدافع میانی پاس بر مشکلات خط دفاعی این تیم افزوده و کادر فنی این تیم را نیز با چالش مواجه ساخته است.
شهرداری ماهشهر نیز وضعیتی مشابه پاس دارد و خط حمله آن‌ها در سه بازی فقط یک گل به ثمر رسانده هر چند همچنان در جمع مدعیان قرار دارند.
نماینده ماهشهر در این سه بازی با همان یک گل توانست سه امتیاز شیرین را در هفته دوم مقابل شهرداری بندرعباس کسب کند تا این تیم در رده پنجم جدول گروه یک قرار بگیرد.
پاس در وضعیت قرمز
شرایط تیم پاس بحرانی‌تر از هر زمان دیگری است و تاکنون سابقه نداشته که این تیم در شروغ فصل قعرنشین جدول باشد.
با این وجود پاسی‌ها می‌کوشند با عبور از سد شهرداری ماهشهر در بازی امروز، شرایط خود را کمی بهبود ببخشند و از تیغ انتقادهای هواداران خارج شوند.
شاگردان صمدیان در دیدارهای اخیر خود به لحاظ بدنی در آمادگی مطلوب قرار نداشتند و همین باعث ضعف در برابر حریف و در نهایت افزایش ضریب اشتباهات فردی آن‌ها شد.
این تیم اگر در بازی امروز موفق به پیروزی نشود، به طور قطع در همان انتهای جدول باقی خواهد ماند و وضعیت آن‌ها به مراتب وخیم‌تر می‌شود.
پیروزی در مقابل شهرداری ماهشهر نیز بهترین نتیجه ممکن در این دیدار است که جایگاه آن‌ها را چند پله در جدول گروه یک افزایش می‌دهد.
صمدیان: باید جبران کنیم
سرمربی تیم پاس همدان نیز در این باره گفت: ما محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم تا نتایج نامطلوب قبل را جبران کنیم.
بابک صمدیان افزود: ما فرصت لازم را برای بستن تیم و بدنسازی بازیکنان نداشتیم و همین مسایل باعث شد تا به نتایج مورد انتظار دست نیابیم.
وی، محروم و مصدومیت چند بازیکن در هفته‌های اخیر را چالش زا دانست و گفت: با این وجود مقابل شهرداری ماهشهر همه نفرات را در خدمت داریم هر چند امین کاشفی با مصدومیت طولانی مدت مواجه شده است.
صمدیان ادامه داد: تیم بازی به بازی بهتر خواهد شد چرا که به لحاظ بدنی و هماهنگی تاکتیکی شرایط بهتری خواهد داشت و امیدوارم در بازی امروز با برد خارج شویم.
وی خاطرنشان کرد: یک هفته پرفشار را تمرین کردیم ضمن اینکه نسبت به تیم حریف نیز آشنایی لازم را داریم و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.
دیدار تیم‌های پاس همدان و شهرداری ماهشهر از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن