تنور داغ لیگ برتر فوتبال همدان؛ نبرد برای سهمیه میلیاردی

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgتنور رقابت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال استان همدان در حالی با برگزاری هفته نخست داغ شده که تیم‌های شرکت کننده برای رسیدن به سهمیه میلیاردی لیگ دسته سه کشور نبرد می‌کنند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، بازار نقل و انتقالات میلیاردی فروش امتیاز تیم‌ها در لیگ‌های مختلف به ویژه لیگ سه و ۲ کشور باعث شده تا لیگ برتر استان همدان نیز داغ شود چرا که تیم قهرمان جواز حضور در لیگ سه را کسب می‌کند.
در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال همدان، تیم‌های اتحاد جوان، شیرزاد و مهر از همدان و شهدای جورقان ذوب‌فلزات بهار، شهرداری مریانج، ستاره‌سرخ تویسرکان و عقاب‌الوند اسدآباد، یاران داریوش نهاوند و رادمردان سامن حضور دارند.
فصل گذشته تیم الوند نوین همدان موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان شد و جواز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.
تیمی که شایعه فروش آن به گوش می‌رسید اما در نهایت با تصمیم اکبر افشاری مالک باشگاه، فعالیت این تیم برای حضور در لیگ دسته سه کشور استارت خورد.
سردار زند ملایر دیگر نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور است که البته این تیم به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌ها، اعلام به فروش امتیاز کرده است.
پیروزی مدعیان در هفته نخست
برخلاف سال‌های گذشته تیم‌های شرکت کننده در این فصل از مسابقات در سطح کیفی نزدیک به هم قرار دارند و همین مساله موجب شده، تیم‌ها رقابتی تنگاتنگ با همدیگر داشته باشند.
در این هفته از مسابقات تیم‌های ذوب فلزات بهار، اتحاد جوان و شهدای جورقان با برتری مقابل حریفان خود شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کردند و ۲ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید.
در یکی از این دیدارها تیم مدعی یاران داریوش نهاوند در ورزشگاه علیمرادیان برابر میهمان خود مهر همدان متوقف شد و عقاب الوند اسدآباد برابر شهرداری مریانج به نتیجه تساوی دست یافت.
شهدای جورقان یکی از تیم‌های برنده در هفته نخست مسابقات لقب گرفت، این تیم با هدایت امید احمدی پای به مسابقات گذاشته و در نخستین گام توانست در ورزشگاه مالک اشتر سامن با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود را شکست بدهد.
همچنین شاگردان تیم ذوب فلزات با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه و سرمربیگری محمود الماسی مقابل ستاره سرخ تویسرکان پیروز شد.
تیم‌های همشهری اتحاد جوان و شیرزاد همدان در ورزشگاه شهید مفتح این شهر بازی پرحاشیه‌ای را برگزار کردند که در نهایت اتحاد جوان با یک گل به برتری رسید.
در این مسابقه ۲ بازیکن تیم شیرزاد و یک بازیکن تیم اتحاد جوان از زمین مسابقه اخراج شدند و در نهایت تنها گل این دیدار توسط بهنام رسولی در دقیقه ۸۵ به ثمر رسید تا اتحادی‌ها با شادمانی ورزشگاه را ترک کنند.
در هفته دوم این مسابقات شیرزاد با ستاره سرخ، اتحاد با جوان رادمردان، مهر با ذوب فلزات، شهدای جورقان با شهرداری مریانج و عقاب الوند با یاران داریوش دیدار می‌کنند.
قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در لیگ دسته سه کشور را برای فصل آینده کسب می‌کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن