رنگ پاس همدان سبزتر شد؛

در جلسه کاظم اولیایی با دادستان همدان چه گذشت؟

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_kazem.jpgکاظم اولیایی روز گذشته در سفری کوتاه به استان همدان با دادستان همدان و تعدادی از افراد سیاسی استان در رابطه با مشکلات باشگاه پاس دیدار کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، این جلسه با توجه به احتمال به وجود آمدن حاشیه‌هایی، در خفا و به دور از اطلاع عموم برگزار و جمع‌بندی‌های خوبی با توجه به صحبت‌های دوطرف حاصل شد. کاظم اولیایی با وجود مشغله کاری در فدراسیون فوتبال و کمی کسالت، برای برگزاری جلساتی به سرعت خود را به همدان رساند و پس از پایان آنها از استان خارج شد.
کاظم اولیایی از حسن خانجانی، دادستان همدان برای ورود به این ماجرا تقدیر و اظهارامیدواری کرد که با حمایت مسئولان ارشد استان و ورود دادستان مشکلات به وجود آمده در این باشگاه قابل حل است.
اولیایی در دیگر صحبت‌های خود با دادستان بر عملکرد موفقیت‌آمیز حمیدرضا عابری‌منصور، مدیرعامل باشگاه تأکید کرد و باتوجه به صحبت‌های این دو شخصیت و در صورت حل مشکلات این تیم، احتمال ماندن عابری‌منصور در باشگاه پاس قوت گرفت.
در دیگر صحبت‌های اولیایی با دادستان به موضوع اعضای هیأت امنای شهدای الوند اشاره شد و وی با تأکید بر اینکه منعی بر جایگزینی سه عضو حقیقی و یا حتی حقوقی در هیأت امنا وجود ندارد و این اتفاق با نظر مثبت هیأت امنا و مسئولان استان شدنی است، اظهارامیدواری کرد که مسائل در صورت ورود مسئولان قابل حل است و از هیچ تلاشی برای به اوج رساندن پاس دریغ نخواهند کرد.
آن طور که به نظر می‌آید در این جلسه بر ضرورت تقدیر از عابری‌منصور از سوی مسئولان تأکید و برگزاری جلسات شورای عالی ورزش استان به عنوان یک راهکار ویژه برای حل مشکلات ورزش به ویژه پاس همدان پیش‌بینی شد.
دادستان و اولیایی طی صحبت‌هایی مفصل سعی در حل مشکلات مالی پاس داشتند و راهکارهایی در این زمینه اندیشیده شد و به زودی اجرایی خواهد شد؛ طی روزهای اخیر جامعه فوتبال و هواداران پاس خواستار ورود اولیایی به مسأله پاس برای حل مشکلات شدند و اولیایی باتوجه به تعصب بالایی که نسبت به تیم پاس و دیار خود دارد، وارد این ماجرا شد.
گفتنی است؛ به علت برگزاری یک مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه حضور نداشت و اولیایی با دیگر اشخاص سرشناس استان دیدار کرد و باتوجه به اینکه زمان کمی برای حضور در همدان به علت مشغله کاری در اختیار داشت، باوجود علاقه و هماهنگی‌های قبلی موفق به دیدار امام جمعه همدان نشد و به سرعت به تهران بازگشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن