نبرد مرگ و زندگی پاس در نیم فصل دوم لیگ ۲ فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas1400.jpgرقابت‌های نیم فصل دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور از دیروز(یکشنبه) در شهرهای مختلف آغاز شده و تیم پاس همدان از گروه ب این مسابقات، امروز نبرد مرگ و زندگی را برای بقا و یا سقوط برگزار می‌کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، هفته نخست از دور برگشت گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور آغاز شده و پاسی‌ها با تغییرات انجام داده در حوزه مدیریتی و فنی و با تقویت قوای تیمی به جدال با حریفان خود خواهند رفت.
شاگردان سیامک فراهانی امروز(دوشنبه) در دور برگشت لیگ ۲ محک می‌خورند و باتوجه به تجربه ناکام در نیم فصل اول، دیگر جای اشتباه ندارند.
تیمی که در نیم فصل اول به دلیل مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، موفق به جذب بازیکن با کیفیت نشد و در نهایت با ۱۲ امتیاز در قعرجدول قرار گرفت تا با وضعیت ناخوشایند به تعطیلات نیم فصل برود.
پاسی‌ها در نیم فصل با ترکیب مدیریتی جدید در حال دستیابی به شرایط آرمانی هستند، ضمن اینکه با تسویه بخشی از بدهی‌ها، پنجره نقل و انتقالات تیم هم باز شد و موفق به جذب هشت بازیکن جدید شدند.
پاسی‌ها در نیم فصل با روی کار آمدن مدیرعامل جدید خیلی زود به شرایط آرمانی رسیدند و ضمن تسویه بدهی‌ها، پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد و موفق به جذب هشت بازیکن جدید شدند.
فراهانی در نیم فصل هشت بازیکن که از شرایط مناسب برخوردار نبودند را از ترکیب تیمش کنار گذاشت و با نظر او میلاد قلی پور دروازه بان سابق خیبر خرم آباد، محمد بختیاری دروازه بان سابق نیروی زمینی تهران، حسین محمدی مدافع سابق تیم‌های نیروی
زمینی و شهرداری بندرعباس، احمدرضا نائیج مدافع فصل گذشته شهرداری بندرعباس، حسن زنگنه مهاجم سابق نفت امیدیه، فرهاد جودکی مهاجم سابق تیم‌های آوالان کامیاران و نفت امیدیه، امیر علیدادی وینگر سابق پاس همدان و نیروی زمینی تهران و علی
محمدی با امضای قراردادی رسمی به جمع سبزپوشان همدانی اضافه شدند.
بقای پاس مهمتر از صعود
رویکرد مدیریت جدید تیم پاس در نیم فصل دوم کسب نتایج مطلوب و رسیدن به بهترین جایگاه ممکن در لیگ ۲ فوتبال است.
پاسی‌ها در نیم فصل اول امتیازهای پرشماری را از دست دادند تا در نهایت قعرنشین این مسابقات باشند و حالا با تقویت قوای تیمی به دنبال جبران نتایج از دست رفته هستند.
تیمی که تاکنون به سه برد، سه تساوی و هفت شکست دست یافته و اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی گروه ب ندارد و خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کند.
پاس با صدر جدول ۱۴ امتیاز فاصله دارد و کار برای صعود بسیار سخت است هر چند مدیران این باشگاه تاکید بر کسب نتایج مطلوب در نیم فصل دوم دارند.
در واقع هر بازی حکم مرگ و زندگی برای پاس است و سیامک فراهانی و شاگردانش ماموریت دشواری در ادامه مسابقات برای دست یابی به نتایج ایده آل دارند.
فراهانی در نیم فصل دوم مربی بدنساز و گلرهای خود را کنار گذاشت تا با تغییر در ترکیب تیمش، پاشنه آشیل ناکامی‌های تیم برطرف شود.
او امیدوار است تا با این تغییرات بتواند همچون تیمی مدعی در نیم فصل دوم به میدان برود.
نبرد با ون پارس، نخستن ماموریت
پاسی‌ها عصر امروز در نخستین دیدار از دور برگشت مسابقات گروه ب باید به مصاف ون پارس تیم رده سومی جدول بروند که در دیدار رفت تن به شکست یک بر صفر برابر این حریف دادند.
پیروزی در این دیدار هر چند می‌تواند پاس را یک پله در جدول رده‌بندی مسابقات صعود بدهد اما فاصله آن‌ها با تیم‌های بالای جدول را کمتر می‌کند و نتیجه خوشحال کننده برای تیم‌های مدعی نیز هست.
هواداران انتظار دارند با تغییرات ایجاد شده پاس بتواند از همین شروع نیم فصل دوم به پیروزی برسد و ناکامی‌های نیم فصل اول را فراموش کند.
از سوی دیگر ون پارس اگرچه نخستین فصل خود در لیگ ۲ را تجربه می‌کند اما در نیم فصل اول نشان داده جزو مدعیان صعود است.
 ون پارس اگرچه نخستین فصل خود در لیگ ۲ را تجربه می‌کند اما در نیم فصل اول نشان داده جزو مدعیان صعود است.
نماینده اصفهان با ۶ برد، ۵ تساوی و ۲ شکست توانسته با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول گروه ب قرار بگیرد و از شانس‌های صعود به شمار می‌رود.
آن‌ها کمترین شکست را در بین تیم‌های حاضر در گروه ب داشته‌اند ضمن اینکه با تنها هفت گل خورده از خط دفاعی مستحکم برخوردار هستند.
در واقع پاس مقابل بهترین خط دفاعی نیم فصل اول لیگ ۲ کار سختی در پیش دارد هر چند آن‌ها نیز به نسبت نیم فصل اول تقویت شده‌اند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن