چارت سازمانی باشگاه پاس همدان مشخص شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgپس از تغییرات جدید و گسترده در لیست اعضای هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه پاس، چارت سازمانی جدید تیم فوتبال پاس همدان برای نیم فصل دوم تدوین شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پاس همدان پس از سپری کردن نیم فصلی اسف‌بار و غیرقابل تحمل اکنون با ورود مستقیم هیات امنای شهدای الوند که از متولیان امر بوده‌اند و پس از آن تعیین هیات مدیره و تغییر در کادرمدیریتی و همچنین تعیین چارت سازمانی برای ارکان مختلف باشگاه، آن‌طور که به نظر می‌رسد در نوار آرامش مقطعی قرار گرفته و به دنبال جبران مافات و ترک عادت و کسب پیروزی های سه امتیازی است.
پس از استعفاهای مکرر امیر عظیمی، مدیرعامل اسبق پاس همدان، نظر به قرارداد پیمان مدیریتی که فی‌مابین باشگاه پاس همدان و حمیدرضا عابری منصور منعقد شد، مدیریت باشگاه (عدم مالکیت) تا پایان فصل ۱۴۰۰-۱۴٠۱ به وی واگذار شده است و این موضوع در صورت رضایت مسئولان ورزش و عابری منصور قابلیت تمدید و حتی ورود به بخش خصوصی دارد.
باشگاه پاس همدان به دلیل عدم پرداخت بخشی از بدهی‌های معوقه خود در نیم فصل اول با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه بود که این امر موجب شده بود دست سرمربی تیم از استفاده از بازیکنان جدید خالی بماند و بازیکنان انتقالی به پاس از روی سکوها نظاره‌گر دیدارهای تیم پاس باشند؛ بنا به پیگیری‌های مسئولان و متولیان باشگاه پاس پنجره نقل و انتقالات باز شد تا این تیم با بازیکنان تازه نفس و شارژ مالی روحیه‌ای دوچندان برای جبران شکست‌های باورنکردنی نیم فصل اول داشته باشد و یا حداقل در جمع مدعیان سقوط به لیگ دسته سه این فصل نباشد.
تیم فوتبال پاس همدان در چند روز گذشته اردوی آماده سازی نیم فصل دوم را در تهران برقرار کرده بود و طی دیداری تدارکاتی برابر تیم لیگ برتری هوادار تهران متحمل شکست لحظه آخری ۳ بر ۲ شد.
تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون در قعرجدول گروه ب لیگ دو فوتبال کشور قرار گرفته و به دنبال فرار از منطقه سقوط است.
طی نشست کادر مدیریتی باشگاه پاس که شب گذشته برگزار شد سمت های باقی مانده و اجرایی این باشگاه مشخص و چارت سازمانی پاسی‌ها کامل شد.
طی احکامی از سوی حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس همدان حمیدرضا جمشیدی به عنوان قائم مقام، مهدی آرام به عنوان مشاور مدیرعامل و مسئول امور اقتصادی و بازرگانی، محمدرضا آرتیمانی به عنوان مدیر اجرایی باشگاه و سرپرست، میثم ناصرنژاد به عنوان مدیر روابط عمومی و امور رسانه و مدیر کمیته استعدادیابی و
علی صمدی شایگان به عنوان رییس کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان منصوب شدند.
مدیرعامل باشگاه پاس در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح اهداف و برنامه های تبیین شده در راستای اداره امور این باشگاه، اظهار داشت: اهداف مهمی را در بخش های اسپانسرینگ، تبلیغات، امور فنی، اجرایی و مالی باشگاه ترسیم کرده‌ایم.
حمیدرضا عابری منصور افزود: باشگاه به دنبال ایجاد زیرساخت‌های حرفه ای است و در نخستین گام نسبت به تشکیل چارت سازمانی باشگاه و معرفی مسئولان بخش های مختلف اقدام کردیم.
وی ادامه داد: تعامل و همکاری اعضای باشگاه بسیار حائز اهمیت است و همه باید برای اعتلا و بالندگی باشگاه پاس تلاش کنند.
عابری منصور خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای نخبه فوتبال و بها دادن به آنها در تیم های پایه جزو اهداف اصلی باشگاه است که در راستای احیای تیم های پایه انجام خواهد شد و معتقدم پاس نیاز به پشتوانه سازی بومی دارد.
وی تعامل با دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و در پایان گفت: موفقیت پاس با تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و متولیان ورزش امکانپذیر است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن