نیم فصل موفق شهرداری همدان در لیگ یک فوتبال کشور

 b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgاگرچه تیم شهرداری همدان در نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور رتبه‌ای بهتر از دهم جدول کسب نکرد اما برای تیمی که نخستین سال حضورش در این مسابقات را تجربه می‌کند، کارنامه‌ای موفق بود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، شاگردان طلایی منش در نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور را با انجام ۱۷ بازی به پایان بردند و سهم آن‌ها قرار گرفتن در رتبه دهم جدول بود.
شهرداری چی‌ها در نیم فصل اول صاحب سه برد، ۱۱ تساوی و سه شکست شدند که در مجموع برای تیمی که نخستین بار در لیگ یک گام گذاشته، نتایج خوبی به شمار می‌رود.
تیمی که به دور از هرگونه حواشی توانست در آرامش کامل برای رسیدن به هدف خود تلاش کند و طلایی منش به آنچه که برای نیم فصل اول ترسیم کرده بود، رسید.
سرمربی شهرداری همدان پیشتر به این نکته اشاره کرده بود که هدفگذاری شهرداری برای نیم فصل اول رسیدن به ۲۰ امتیاز است و حالا این مهم کسب شده است.
عملکرد خوب شهرداری در لیگ یک
شهرداری همدان در نیم فصل اول آمار قابل قبولی را ارائه داد و توانست در میان مدعیان با سابقه لیگ یک به آنچه که هدفگذاری کرده بود، دست یابد.
تیم شهرداری اگرچه در بین ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به رتبه دهم رسید اما رکورددار تساوی در این مسابقات با کسب ۱۱ مساوی شد.
شاگردان طلایی منش در جدول برد تیم‌های لیگ یک رتبه دوازدهم را به لحاظ بیشترین پیروزی به دست آورد که البته از جایگاه دهمی آن‌ها پایین‌تر است.
این تیم در تعداد شکست‌ها اما عملکرد خوبی را نسبت به سایر تیم‌های همسایه خود در جدول رده‌بندی مسابقات داشت و از این حیث در بین ۱۸ تیم حاضر در رقابت‌ها رتبه چهارم را کسب کرد.
شهرداری همدان در تعداد شکست‌ها اما عملکرد خوبی را نسبت به سایر تیم‌های همسایه خود در جدول رده‌بندی مسابقات داشت و از این حیث در بین ۱۸ تیم حاضر در رقابت‌ها رتبه چهارم را کسب کرد.
آن‌ها در گلزنی اما آنچنان موفق نبودند و در آمار ثبت شده در بین ۱۸ تیم رتبه چهاردهم را به دست آوردند.
اما شهرداری چی‌ها در گل خورده رکورد خوبی را در نیم فصل اول ثبت کرده‌اند و جزو سه تیم برتر در دریافت کمترین گل خورده هستند.
حضور در جمع بهترین‌ها
تیم شهرداری همانقدر که در نیم فصل توانست در بین تیم‌های لیگ یک عملکرد خوبی داشته باشد در ارزیابی فردی نیز شاهد درخشش برخی بازیکنان در فهرست برترین‌ها بود.
در جدول بهترین دروازه بان‌های نیم فصل اول لیگ یک، محمد صابری زاده گلر تیم شهرداری همدان در جمع برترین‌ها قرار گرفت تا همچنان به این موفقیت خود ادامه بدهد.
رضا حیدری دروازه بان ملوان بندرانزلی با ۱۲ کلین شیت (دروازه بسته) در صدر ایستاد و محمدصابری زده با ۹ کلین شیت از شهرداری همدان در رده دوم قرار گرفت.
سنگربان بومی تیم شهرداری یکی از ارکان موفقیت این تیم در فصل گذشته لیگ ۲ و حالا در نیم فصل اول لیگ یک است و حتی پیشنهادهای بسیار خوبی از سایر تیم‌های مدعی مسابقات دارد.
سنگربان بومی تیم شهرداری یکی از ارکان موفقیت این تیم در فصل گذشته لیگ ۲ و حالا در نیم فصل اول لیگ یک است و حتی پیشنهادهای بسیار خوبی از سایر تیم‌های مدعی مسابقات دارد.
پرویز کریمی دیگر سنگربان شهرداری همدان نیز با یک کلین شیت در رده پایین‌تر قرار گرفته هر چند فرصت بازی به این بازیکن کمتر رسیده است.
اما در بین برترین گلزنان نیم فصل اول نام یکی دیگر از بازیکنان مستعد بومی همدان دیده می‌شود و این نشان از ظرفیت بسیار خوب شهرداری در جذب بازیکنان بومی دارد.
مهدی خلج هافبک تیم شهرداری همدان امسال یکی از بهترین‌های این تیم بوده و در نیم فصل اول با چهار گل زده به عنوان بهترین گلزن مشکی پوشان شهرداری نام خود را به ثبت رسانده است.
میثم زمانی دیگر بازیکن بومی شهرداری نیز با سه گل زده در رتبه دومین گلزن برتر این تیم قرار دارد و محمد بیرانوند، امیرحسین سوری، آرمین طلایی منش، محمدمهدی عسگری، محمد عباس تبار و سیاوش بهرامی هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند.
اما در جمع بهترین پاسورهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در نیم فصل اول نیز بازیکنان شهرداری سهم دارند و امیرحسین نسایی و مهدی خلج به همراه محمد بیرانوند، میلادداوودی، آرمین طلایی منش، مهدی عسگری به ترتیب بهترین پاسورهای شهرداری بودند.
تیم شهرداری با انتخاب کادر فنی بومی باتجربه و هماهنگ توانست شکل منظم و مفید را در مباحث فنی و تاکتیکی تیم ایجاد کند و بهترین مربیان بومی در موفقیت این تیم نقش آفرینی کرده‌اند.
طلایی منش با کوله باری از تجربه اگرچه طی چند سال اخیر بنا به دلایلی از مستطیل سبز فاصله گرفته بود اما به واسطه شناخت و اعتقادی که به وی داشتند، باردیگر در این عرصه وارد شد.
سایر مربیان شهرداری همدان نیز با تجربه و توان فنی بالا توانستند در کنار رضا طلایی منش نیم فصل موفق را در لیگ یک سپری کنند.
مجید بیگم جانی و مصطفی کاشی، حمید یادگاری در کنار محمد بیات کادر فنی بدون حاشیه و موفق شهرداری در نیم فصل اول مسابقات بودند.
طلایی منش با اعتماد به بازیکنان مستعد بومی نظیر مهدی خلج، محمد صابری زاده، میثم زمانی، امیرحسین سوری و امیرحسین پورقاسمی در کنار سایر نفرات توانست تیمی متحد و هماهنگ را روانه مسابقات کند و حاصل آن حفظ جایگاه خود در میانه جدول بود.
شهرداری همدان با اتکا به بازیکنان توانمند بومی در کنار چند مهره کلیدی غیربومی توانسته موفق عمل کند و تلاش آن‌ها تداوم این روند در نیم فصل دوم است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن