بازشدن پنجره نقل و انتقالات پاس با پرداخت نیمی از بدهی‌ها

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas1400.jpgتسویه نیمی از بدهی‌های مالی فصل گذشته تیم فوتبال پاس همدان با تلاش هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پاس، زمینه باز شدن پنجره نقل و انتقالات پاس را فراهم کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پاس همدان در فصل جاری به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود نتوانست به خوبی وارد بازار جذب بازیکنان جدید شود و همین مساله به قعرنشینی این تیم در لیگ ۲ انجامید.
اما اکنون با تلاش هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پاس در راستای پرداخت نیمی از بدهی های این تیم و باز شدن پنجره نقل و انتقالات از هفته آینده انتظار می رود علاوه بر تقویت کادر فنی تیم نسبت به جذب بازیکنان با کیفیت نیز اقدام شود تا این تیم با قدرت بیشتری در میدان حاضر شود.
پاسی‌ها از سال ۸۹ تاکنون به برخی از مربیان، بازیکنان و مدیران سابق خود بدهی مالی دارند که شکایت آن‌ها در فدراسیون فوتبال ثبت شده بود.
تاکنون رقم ثابت بابت بدهی‌های پاس اعلام نشده است اما به گفته مدیرعامل باشگاه بیش از ۴۰ درصد بدهی‌ها با اعمال تخفیف از سوی شاکیان پرداخت شد.
براساس قوانین فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها ملزم به پرداخت طلب شاکیان خود در زمان مقرر هستند تا از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آن‌ها جلوگیری شود.
تخفیف شاکیان راه حل کاهش بدهی‌ها
در روزهای اخیر بیش از یک و نیم میلیاردتومان بدهی باشگاه پاس به شاکیان تسویه شد و یکی از دلایل سرعت بخشیدن به این مهم رضایت طلبکاران با اعمال تخفیف بود.
در واقع شاکیان پاس به ازای مبلغ پیشنهادی باشگاه پذیرفتند تا بخشی از طلب خود را دریافت نکرده و با رضایت کامل تسویه خود را امضا کنند.
شاکیان پاس به ازای مبلغ پیشنهادی باشگاه پذیرفتند تا بخشی از طلب خود را دریافت نکرده و با رضایت کامل تسویه خود را امضا کنند.
این اقدام هیات مدیره باشگاه پاس در شرایطی است که اغلب شاکیان نزدیک به یک دهه از این تیم طلب داشته و موفق به تسویه نشده بودند.
هر چند در ادوار گذشته نیز بخشی از بدهی‌ها تسویه شده بود اما عمده آن در کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دارای پرونده مالی بودند.
همکاری در تخفیف مالی طلبکاران سبب شد تا هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بتوانند بدون دغدغه نسبت به تسویه‌های مالی اقدام کنند.
باز شدن پنجره نقل و انتقالات پاس
«محمدصادق چیت سازیان» رییس هیات مدیره باشگاه پاس طی رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال و نیز ارایه مدارک تسویه حساب با شاکیان به کمیته انضباطی توانست موافقت لازم را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه دریافت کند.
رییس هیات مدیره پاس در کمتر از ۲ ماه توانسته نسبت به ساماندهی وضعیت این باشگاه اقدام کند و با ایجاد تغییر در سیستم مدیریتی، ساختار قانونمند را اجرایی کند.
چیت سازیان با معرفی حمیدرضا عابری منصور به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس، چیدمان ورزشی - اقتصادی در اعضای هیات مدیره، راهکارهای لازم برای به حداقل رساندن بدهی‌های باشگاه و نیز تدوین برنامه راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای ایجاد شرایط لازم برای تبدیل پاس به باشگاه فرهنگی ورزشی به معنای واقعی، تحول بزرگی را در استان همدان ایجاد کرده است.
مدیرعامل باشگاه پاس یکی از بزرگترین مشکلات تیم در فصل جاری را بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و عدم جذب بازیکنان با کیفیت بهتر عنوان کرد و گفت: با تلاش رییس هیات مدیره و دیگر عوامل باشگاه توانستیم نسبت به گشودن پنجره نقل و انتقالات تیم اقدام کنیم.
«حمیدرضا عابری منصور» افزود: براساس اعلام کمیته انضباطی، هیات فوتبال همدان به عنوان نماینده قانونی فدراسیون باید مراحل قانونی را انجام دهد و مقرر شد تا شنبه آینده نسبت به پیگیری‌های لازم اقدام شود.
وی ابراز امیدواری کرد: امروز شنبه با پیگیری رییس هیات فوتبال استان، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود تا بتوانیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم.
مشکل مالی نداریم
مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به اینکه برای ایجاد تغییر روبه رشد در تیم مشکل مالی وجود ندارد، گفت: انتظار ما از کادر فنی بستن تیمی قدرتمند برای جبران امتیازهای از دست رفته نیم فصل اول است.
عابری منصور افزود: تمام تلاش هیات مدیره و مدیریت باشگاه حل دغدغه‌های موجود است تا بتوانیم در نیم فصل دوم با شرایط بهتری در لیگ حضور یابیم.
وی اضافه کرد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت پاس در نیم فصل دوم است و به لحاظ مالی نیز مشکلی وجود ندارد و هر آنچه که تیم نیاز داشته باشد، تامین خواهیم کرد.
عابری منصور خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، علاوه بر تقویت کادر فنی تیم نسبت به جذب بازیکنان با کیفیت نیز اقدام شود.
وی گفت: به هیچ عنوان دوست نداریم شرایط نیم فصل اول تکرار شود و تیم در قعرجدول باقی بماند بلکه توقع داریم شرایط ایده آل برای نتیجه گیری تیم اعمال شود.
پاس هم اکنون قعرنشین گروه ب لیگ دسته ۲ کشور است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن