شکایت شهرداری‌چی‌ها به فدراسیون

b_150_100_16777215_00_images_pas-fo_10.jpgمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه شرافت فوتبال را لکه‌دار کردند گفت: با توجه به ناداوری که برابر مس کرمان دیدیم، قطعاً شکایت خود را به فدراسیون فوتبال رسما اعلام خواهیم کرد.
منوچهر بیگم‌جانی با اشاره به مشکلات داوری دیدار تیم شهرداری و مس نوین کرمان اظهار کرد: به راحتی هر چه تمام‌تر حق مسلم تیم ما را نادیده گرفتند و سر تیم شهرداری را بریدند.
وی ادامه داد: شرایط تیم ما در این بازی بسیار روبه جلو بود و قطعاً با تفکراتی که از قبل داشتیم می‎توانستیم در نیمه دوم جبران کرده و گل‎های بیشتر بزنیم.
مربی تیم شهرداری همدان بیان کرد: دو بازیکن تأثیرگذار تیم ما را به دلایلی عجیب از زمین بازی اخراج کردند تا عملاً تیم را وارد چالش کنند و نگذارند که ما پیروز میدان شویم.
وی گفت: با توجه به اخراج بازیکنان ما و ۹ نفره شدن تیم، طی ۳۵ دقیقه تیم برتر زمین بودیم و با حملات متعدد خود تیم کرمانی را آزار دادیم اما داوری نگذاشت به حق خود برسیم.
بیگم‌جانی تصریح کرد: در این ۳۵ دقیقه یک گل سالم زدیم که مشخص نشد چرا داور آن را مردود کرد و حتی کی موقعیت پنالتی صد درصدی ما را نیز نادیده گرفت.
وی با درخواست از فدراسیون برای تشدید نظارت‌ها در لیگ‌های پایین‌تر، اظهار کرد: در لیگ‌های پایین‌تر نظارت‌ها ضعیف‌تر است و همه تیم‌ها نیز در این وانفسای اقتصادی هزینه می‎کنند که نتیجه بگیرند، اما دست‌های پشت پرده باعث می‎شود فضاحت دیدار کرمان رقم بخورد.
مربی تیم شهرداری همدان اضافه کرد: قطعاً باشگاه شهرداری، شکوائیه خود را برای دفاع از حقش به فدراسیون ارسال خواهد کرد اما در شهر کرمان و در آن ورزشگاه شرافت فوتبال و قداست داوری را لکه‌دار کردند.
وی خاطرنشان کرد: این ناعدالتی‎ها و ناداوری‌ها از تصمیم و اراده‌ تیم شهرداری جلوگیری نخواهد کرد و ما با قدرت لیگ را ادامه خواهیم داد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن