پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال پاس در لیگ ۲ باز شد

b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgسرمربی تیم پاس گفت: پنجره نقل و انتقالات تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با پیگیری رییس هیات فوتبال استان و مدیرعامل باشگاه باز شد.
"علی قربانی"  اظهار داشت: تیم پاس در فصول گذشته همانند امسال به دلیل بدهی‌های مالی قادر به جذب بازیکن در نیم فصل نبود و پنجره باشگاه امسال نیز به همین دلیل از سوی فدراسیون و سازمان لیگ بسته شده بود.
وی بیان کرد: با پیگیری مسوولان خوشبختانه این مشکل برطرف شد و اکنون می‌توانیم بازیکنان مدنظر را برای نیم فصل دوم جذب کنیم.
قربانی با قدردانی از حمایت مسوولان استان همدان از تیم پاس، گفت: باز شدن پنجره تیم برای جذب بازیکنان جدید کمک شایانی به کادر فنی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ ۲ خواهد کرد.
سرمربی پاس خاطرنشان کرد: اکنون می‌توانیم طبق قوانین ۶ بازیکن جدید جذب کنیم و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم به اهداف مدنظر برای موفقیت تیم برسیم.
وی افزود: بازیکنان مدنظر را انتخاب کرده‌ایم و برای ثبت قرارداد آن‌ها مشکلی وجود ندارد.
قربانی با بیان اینکه در نیم فصل دوم به دنبال کسب نتایج مطلوب و جبران ناکامی نیم فصل اول هستیم، گفت: ترکیب تیم در نیم فصل دوم بسیار متفاوت خواهد بود چرا که اغلب بازیکنان از تیم جدا شده‌اند.
وی اظهار داشت: برای کسب حداکثر امتیاز در رقابت‌های نیم فصل دوم به میدان می‌رویم و انتظار ما حمایت همه جانبه مسوولان است.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن